Promowanie stron internetowych

Jak pisać artykuły pod SEO?

Post Image

Content marketing w zakresie treści to zazwyczaj specyficzne połączenie umiejętności zrozumiałego i poprawnego pisania z dostosowywaniem treści pod (nieoficjalne) wymogi wyszukiwarki. Są oczywiście działania, które nie zważają na SEO, bo opierają dystrybucję na innych kanałach, jednak w tym artykule skupimy się na tym, jak pisać, żeby teksty były widoczne wysoko w wynikach wyszukiwania.

Czytaj dalej...

Wdrożenie powiadomień PUSH na stronie

Post Image

Ponad 29% użytkowników internetu dokonuje zakupu pod wpływem impulsu – wynika z danych Push-ad.com. Cały czas problemem e-commerce są porzucone koszyki, a wprowadzenie powiadomień push na stronie to jeden ze sposobów zachęcenia użytkowników do zakupów i podniesienia konwersji. Jak je wdrożyć na swojej witrynie?

Czytaj dalej...

Content marketing – czy warto zatrudnić profesjonalistę?

Post Image

Marketing treści stał się jedną z podstawowych form promowania firm w internecie. To, co jeszcze kilka lat temu wydawało się jedynie opcją do rozważenia, teraz jest żelaznym standardem w działaniach marketingowych online każdego podmiotu. Mówi się, że bloga i social media powinien posiadać każdy, a posiadanie tych kanałów rodzi zapotrzebowanie na treści. Czy można je […]

Czytaj dalej...

Plan contentowy

Post Image

Już wszyscy, nawet nie będący specjalistami od marketingu, wiedzą, że “content is king”. Wartościowe treści bardzo mocno oddziałują na pozycję strony w wynikach wyszukiwania. Co istotne – wpływ ten nie maleje, ale rośnie. Patrząc na to, jakie tendencje dominują w rozwoju algorytmów wyszukiwarek, można się spodziewać, że znaczenie contentu będzie nadal rosło. Dlatego warto wiedzieć, […]

Czytaj dalej...

Jak prowadzić działania marketingowe w social media?

Post Image

Koordynacja działań w social media przy promowaniu strony internetowej jest jednym z czynników sukcesu. Warto wiedzieć, jak efektywnie łączyć ze sobą różne działania w social media.

Czytaj dalej...

Jak uwzględnić crawl budget w strategii SEO?

Post Image

Crawl budget to dosyć świeży termin w branży SEO. Oznacza on nakład pracy, jaki boty Google są skłonne poświęcić danej witrynie. W oczywisty sposób wpływa to na strategie optymalizacyjne, ponieważ ograniczony nakład pracy oznacza, iż część podstron może w ogóle nie zostać zaindeksowana. Jak to uwzględnić w strategii optymalizacyjnej?

Czytaj dalej...

Jak prawidłowo zbudować lejek sprzedażowy dla sklepu online?

Post Image

Lejek sprzedażowy to koncepcja marketingowa, która pozwala tak zarządzać zachowaniem klientów w sklepie internetowym, aby skłonić ich do zakupu. Taki model działania powinien być opracowany strategicznie, bo dopiero w takim przypadku przyniesie skutki w postaci zwiększenia przychodów firmy.

Czytaj dalej...

Prawo cytatu a plagiat w artykule internetowym

Post Image

Codziennie w internecie pojawiają się miliardy stron nowych treści. Aktualnie może pisać każdy – post w mediach społecznościowych, artykuł na bloga, komentarz do tekstu, eksperckie opracowanie czy treści promocyjne w ramach content marketingu. Trudno wymyślić coś odkrywczego, czego nikt jeszcze nie napisał. Dlatego często bazujemy na treściach, które już powstały. Jak legalnie cytować innych autorów, […]

Czytaj dalej...

Mailing jako sposób promowania strony internetowej

Post Image

Promowanie strony internetowej powinno się odbywać zgodnie z przemyślaną strategią. Wśród najpopularniejszych metod, jakie temu służą, jest mailing. Na czym polega i jaka jest jego skuteczność?

Czytaj dalej...

Działania on-site SEO i off-site SEO

Post Image

Witryna internetowa to w dzisiejszych czasach najważniejsze medium komunikacji z klientem. Jeżeli chcemy dotrzeć z naszą ofertą do jak największej liczby osób, powinniśmy zadbać o to, aby nasza strona wyświetlała się jak najwyżej w wyszukiwarkach internetowych. Do tego niezbędne są jednak dobrze zaplanowane działania SEO. Jest to nic innego jak search engine optimization, czyli optymalizacja […]

Czytaj dalej...