Promowanie stron internetowych

Nie skazuj się na SEO

Warto pamiętać o tym, że uzależnienie ruchu przychodzącego na stronę internetową tylko od jednego źródła, wcale nie jest dobrym rozwiązaniem. Największa ilość ruchu do stron trafia oczywiście z wyszukiwarki Google. W praktyce wyniki wyszukiwania Google mogą działać na niekorzyść właściciela danej strony np. przy zmianie algorytmów wyszukiwania.

Czytaj dalej...

Audyt SEO – kiedy i jak przeprowadzić?

Post Image

Audyt SEO jest to działanie, którego celem jest zebranie wskazówek i uwag, mających poprawić funkcjonowanie strony internetowej. Jest to szczególnie przydatne w sytuacji, gdy strona nie ma zbyt wielu odwiedzin, lub gdy pojawiają się na niej błędy.

Czytaj dalej...

Optymalizacja stron (wytyczne na 2019 rok)

Post Image

Jakie trendy w optymalizacji stron będą obowiązywać w 2019 roku?

Czytaj dalej...

Marketing w TikTok (musical.ly)

Post Image

Serwis musical.ly, będący chińską platformą służącą do prezentacji krótkich filmików muzycznych z wideo, stał się niedawno częścią platformy społecznościowej Tik Tok. Chińska firma Bytedance Technology kupiła musical.ly w grudniu ubiegłego roku za okrągłą sumę miliarda dolarów.

Czytaj dalej...

Katalogi stron – czy jeszcze warto?

Post Image

Katalog stron www to zbiór stron internetowych, pogrupowanych pod względem tematyki. Istnieją katalogi darmowe oraz płatne. O przyjęciu jakiejś strony do katalogu decyduje jego moderator, przy czym w przypadku katalogów płatnych opłata uiszczana jest jeszcze zanim otrzymamy decyzję, która nie zawsze musi być pozytywna.

Czytaj dalej...

Google News – czy warto i jak to zrobić?

Post Image

Google news to internetowy agregator wiadomości z serwisów internetowych. Innymi słowy to usługa, która gromadzi nagłówki ze stron internetowych i umieszcza je w jednym miejscu, po czym wyświetla najważniejsze z nich.

Czytaj dalej...

Jak sobie radzić z niezadowolonym klientem w sieci?

Post Image

Wiele z tych osób, które prowadzą własną działalność gospodarczą stara się wychodzić naprzeciw oczekiwaniom własnych klientów. Aczkolwiek co zrobić w sytuacji, gdy krytyka ze strony klienta – szczególnie ta przedstawiana w internecie – jest niepoprawnie krzywdząca… Otóż w dzisiejszych czasach, gdy dostęp do internetu ma praktycznie każdy, przedsiębiorcy są szczególnie narażeni na tego typu wyrażanie […]

Czytaj dalej...

Zasady pisania dobrych tekstów sprzedażowych

Post Image

Strona internetowa jest nie tylko wizytówką firmy, ale i potężnym narzędziem marketingowym, które umiejętnie wykorzystane, może znacznie podnieść wyniki sprzedażowe firmy oraz pomóc w pozyskaniu nowych klientów. Aby dobrze spełniała swoją rolę, należy zadbać o odpowiednią jakość umieszczanych na niej tekstów sprzedażowych, aby były zachęcające do skorzystania z oferty czy zakupu produktu, ale przy tym […]

Czytaj dalej...

Pomysły na content marketing dla małej firmy

Post Image

Coraz więcej firm posiada swoje witryny internetowe. Są tanie w utrzymaniu i potrafią znacznie zwiększyć dochód przedsiębiorstwa. Jest kilka metod, które pozwalają na to, aby strona była widoczna dla potencjalnych klientów. Mniejsze firmy nie mają dużego budżetu, aby zapewnić sobie reklamę w Internecie, dlatego też wiele z nich korzysta z tak zwanego content marketingu. Polega […]

Czytaj dalej...

O czym pamiętać, tworząc newsletter?

Post Image

Odkąd elektroniczne newslettery zastąpiły papierowe prenumeraty, stały się jednym ze skuteczniejszych narzędzi marketingowych w sieci. Są one źródłem informacji o firmie, wydarzeniach, nowościach i aktualnościach na stronie. Aby spełniały swoją rolę, czyli zachęcały do skorzystania z usług/produktów, a nie były traktowane jak natarczywy marketing, muszą zostać właściwie przemyślane i przygotowane. Ma to ogromne znaczenie w […]

Czytaj dalej...