Pozycjonowanie

Działania on-site SEO i off-site SEO

Post Image

Witryna internetowa to w dzisiejszych czasach najważniejsze medium komunikacji z klientem. Jeżeli chcemy dotrzeć z naszą ofertą do jak największej liczby osób, powinniśmy zadbać o to, aby nasza strona wyświetlała się jak najwyżej w wyszukiwarkach internetowych. Do tego niezbędne są jednak dobrze zaplanowane działania SEO. Jest to nic innego jak search engine optimization, czyli optymalizacja […]

Czytaj dalej...

Audyt SEO – kiedy i jak przeprowadzić?

Post Image

Audyt SEO jest to działanie, którego celem jest zebranie wskazówek i uwag, mających poprawić funkcjonowanie strony internetowej. Jest to szczególnie przydatne w sytuacji, gdy strona nie ma zbyt wielu odwiedzin, lub gdy pojawiają się na niej błędy.

Czytaj dalej...

Optymalizacja stron (wytyczne na 2019 rok)

Post Image

Jakie trendy w optymalizacji stron będą obowiązywać w 2019 roku?

Czytaj dalej...

Katalogi stron – czy jeszcze warto?

Post Image

Katalog stron www to zbiór stron internetowych, pogrupowanych pod względem tematyki. Istnieją katalogi darmowe oraz płatne. O przyjęciu jakiejś strony do katalogu decyduje jego moderator, przy czym w przypadku katalogów płatnych opłata uiszczana jest jeszcze zanim otrzymamy decyzję, która nie zawsze musi być pozytywna.

Czytaj dalej...

Czy marketing treści może zastąpić pozycjonowanie?

Post Image

Marketing treści i pozycjonowanie to, na pozór, dwa odrębne światy: jakość kontra ilość. W dobie stale aktualizowanych algorytmów wyszukiwarek, mogłoby się wydawać, że jakość wygra z ilością. Jednak czy to możliwe, by marketing treści istniał bez pozycjonowania?

Czytaj dalej...

Jakie zmiany wprowadził Google Koliber?

Post Image

Aktualizacja algorytmu wyszukiwarki Google, obowiązująca pod wdzięczną nazwą Koliber (Hummingbird), jest dla wielu użytkowników wyszukiwarki praktycznie niezauważalna. Mimo to, zmiany wprowadzone przez Kolibra są szeroko dyskutowane, szczególnie przez specjalistów SEO.

Czytaj dalej...

Jak stworzyć zaplecze SEO?

Post Image

Wzrost ilości firm reklamujących swoje usługi oraz produkty w sieci jest bardzo znaczący. Dziś każde przedsiębiorstwo działające nawet na rynku lokalnym posiada zazwyczaj własną stronę internetową. Natłok informacji sprawia, że nasze własne portale internetową mogą znaleźć się na niekorzystnej, dalszej pozycji i być często pomijane przez użytkowników. Zadania nie ułatwiają także internetowi giganci posiadający niekiedy […]

Czytaj dalej...

Czy linki w SEO stracą znaczenie?

Post Image

Jeszcze do niedawna sytuacja była jasna: im więcej stron (najlepiej wartościowych) linkuje w swojej treści daną witrynę, tym wyższą pozycję witryna ta zajmuje w wynikach wyszukiwania. Teraz jednak, za sprawą nowego algorytmu rosyjskiej wyszukiwarki Yandex, sytuacja w branży SEO może się diametralnie zmienić.

Czytaj dalej...

Koliber – nowy algorytm Google

Post Image

Nie da się ukryć, jak ogromny wpływ na funkcjonowanie sieci ma Google. Dlatego też każda nowa aktualizacja któregoś z elementów przeglądarki budzi ogromne emocje. Podobnie było w przypadku wcześniejszych aktualizacji algorytmu Google. Panda oraz Pingwin, bo taką nazwę nosiły wcześniejsze aktualizacje, został stworzony aby wyeliminować z spam i zastąpić go informacjami i większej wartości. Znaczenie […]

Czytaj dalej...

Pozycjonowanie na „długi ogon”

Post Image

Coraz większa informatyzacja wszystkich dziedzin życia zmusza przedsiębiorców do reklamowania się w Internecie. Najlepszą i najpewniejszą formą reklamy jest reklama zamieszczona w wyszukiwarce internetowej. Nie dziwi więc fakt, że coraz więcej firm stara się uplasować na wyższym miejscu w wynikach wyszukiwania. Im wyższa pozycja, tym więcej uwagi przyciąga reklama zamieszczona na miej. Ogromna konkurencja w […]

Czytaj dalej...