Web copywriting

O czym pamiętać, tworząc newsletter?

Post Image

Odkąd elektroniczne newslettery zastąpiły papierowe prenumeraty, stały się jednym ze skuteczniejszych narzędzi marketingowych w sieci. Są one źródłem informacji o firmie, wydarzeniach, nowościach i aktualnościach na stronie. Aby spełniały swoją rolę, czyli zachęcały do skorzystania z usług/produktów, a nie były traktowane jak natarczywy marketing, muszą zostać właściwie przemyślane i przygotowane. Ma to ogromne znaczenie w […]

Czytaj dalej...

Czy marketing treści może zastąpić pozycjonowanie?

Post Image

Marketing treści i pozycjonowanie to, na pozór, dwa odrębne światy: jakość kontra ilość. W dobie stale aktualizowanych algorytmów wyszukiwarek, mogłoby się wydawać, że jakość wygra z ilością. Jednak czy to możliwe, by marketing treści istniał bez pozycjonowania?

Czytaj dalej...

Jakie zmiany wprowadził Google Koliber?

Post Image

Aktualizacja algorytmu wyszukiwarki Google, obowiązująca pod wdzięczną nazwą Koliber (Hummingbird), jest dla wielu użytkowników wyszukiwarki praktycznie niezauważalna. Mimo to, zmiany wprowadzone przez Kolibra są szeroko dyskutowane, szczególnie przez specjalistów SEO.

Czytaj dalej...

Zasady skutecznego web copywritingu

Post Image

Web copywriting polega na pisaniu tekstów na witryny internetowe, przede wszystkim w celu pozycjonowania stron. Celem copywritingu może być także wpływ na sprzedaż pośrednią lub bezpośrednią, dlatego aby zwiększyć skuteczność i zainteresowanie pisanym tekstem, należy trzymać się kilku kluczowych zasad.

Czytaj dalej...

Pozycjonowanie na „długi ogon”

Post Image

Coraz większa informatyzacja wszystkich dziedzin życia zmusza przedsiębiorców do reklamowania się w Internecie. Najlepszą i najpewniejszą formą reklamy jest reklama zamieszczona w wyszukiwarce internetowej. Nie dziwi więc fakt, że coraz więcej firm stara się uplasować na wyższym miejscu w wynikach wyszukiwania. Im wyższa pozycja, tym więcej uwagi przyciąga reklama zamieszczona na miej. Ogromna konkurencja w […]

Czytaj dalej...