SaaS w ecommerce
- 10
- marzec

Budżet w przypadku biznesu e-commerce to bardzo złożona kwestia. Zwłaszcza na początku, kiedy dopiero wchodzimy w rynek i tak naprawdę liczy się każda przysłowiowa złotówka. Tylko od nas bowiem zależy, ile wydamy na postawienie sklepu i jego miesięczną obsługę. Jakie są widełki? Można działać niemal za darmo, ale można też zainwestować majątek. I w zasadzie […]
Czytaj dalej...Jak pisać dobre opisy produktów?
- 16
- grudzień

Wbrew pozorom w sprzedaży online istotne są nie tylko zdjęcia, ale również opisy produktów. Prawidłowo skonstruowane będą nie tylko pełnić funkcję informacyjną, ale również korzystnie wpłyną na konwersję w esklepie. Przy ich tworzeniu warto wziąć pod uwagę kilka zasad.
Czytaj dalej...Jak znaleźć dobrego copywritera?
- 27
- wrzesień

“Content is king” – to hasło, które przez długi czas było rzucane przez specjalistów od SEO jako żart. Stopniowo niepostrzeżenie traciło to charakter żartu, aż w końcu, obecnie, okazuje się, iż deklaracje Google’a były prawdziwe – to treści odgrywają kluczową rolą w tworzeniu stabilnej pozycji strony w wynikach wyszukiwania. Do tworzenia dobrych treści potrzebujesz dobrego […]
Czytaj dalej...Najlepsze alternatywy dla WordPressa
- 28
- lipiec

WordPress jest najpopularniejszym systemem stworzonym do zarządzania stronami internetowymi, który według najnowszych danych obsługuje 36% stron www. na świecie. Choć platforma reklamuje się jako bezpłatna, przy bardziej zaawansowanych funkcjach i narzędziach trzeba liczyć się z opłatami, którą są osobno naliczanie dla każdej z obsługiwanej witryny. Z tego względu wielu właścicieli stron szuka alternatywnych oprogramowań. Co […]
Czytaj dalej...- Aspekty techniczne, Tworzenie stron internetowych
- Tagged with : CMS, WordPress
- Brak komentarzy
Jak pisać artykuły pod SEO?
- 14
- maj

Content marketing w zakresie treści to zazwyczaj specyficzne połączenie umiejętności zrozumiałego i poprawnego pisania z dostosowywaniem treści pod (nieoficjalne) wymogi wyszukiwarki. Są oczywiście działania, które nie zważają na SEO, bo opierają dystrybucję na innych kanałach, jednak w tym artykule skupimy się na tym, jak pisać, żeby teksty były widoczne wysoko w wynikach wyszukiwania.
Czytaj dalej...
Istnieje wiele parametrów, które pozwalają zbadać widoczność strony internetowej, wyciągać wnioski i ulepszać ją. Wszystkie je zbiera i w czytelny sposób przedstawia narzędzie od Google, czyli Google Analytics. Jak je wykorzystać przy tworzeniu i prowadzeniu strony internetowej?
Czytaj dalej...- Aspekty techniczne, Tworzenie stron internetowych
- Tagged with : Google
- Brak komentarzy
Wdrożenie powiadomień PUSH na stronie
- 31
- marzec

Ponad 29% użytkowników internetu dokonuje zakupu pod wpływem impulsu – wynika z danych Push-ad.com. Cały czas problemem e-commerce są porzucone koszyki, a wprowadzenie powiadomień push na stronie to jeden ze sposobów zachęcenia użytkowników do zakupów i podniesienia konwersji. Jak je wdrożyć na swojej witrynie?
Czytaj dalej...
Marketing treści stał się jedną z podstawowych form promowania firm w internecie. To, co jeszcze kilka lat temu wydawało się jedynie opcją do rozważenia, teraz jest żelaznym standardem w działaniach marketingowych online każdego podmiotu. Mówi się, że bloga i social media powinien posiadać każdy, a posiadanie tych kanałów rodzi zapotrzebowanie na treści. Czy można je […]
Czytaj dalej...Plan contentowy
- 04
- luty

Już wszyscy, nawet nie będący specjalistami od marketingu, wiedzą, że “content is king”. Wartościowe treści bardzo mocno oddziałują na pozycję strony w wynikach wyszukiwania. Co istotne – wpływ ten nie maleje, ale rośnie. Patrząc na to, jakie tendencje dominują w rozwoju algorytmów wyszukiwarek, można się spodziewać, że znaczenie contentu będzie nadal rosło. Dlatego warto wiedzieć, […]
Czytaj dalej...Czy WordPress jest bezpieczny?
- 05
- styczeń

Mimo upływu czasu, WordPress pozostaje najpopularniejszym systemem zarządzania treścią. Według szacunków z 2019 rok, na WordPressie postawione jest ponad 60 milionów stron. Z najwyżej pozycjonowanych 10 milionów stron www na CMS-ie WordPress było postawione aż 33,6%. Jak widać więc, jest to niezwykle popularna technologia. Czy jednak bezpieczna?
Czytaj dalej...Kategorie
Najnowsze komentarze
- Mike - Ruch w sieci przenosi się do mobile
- kasztan i bartek - Co to jest HTML?
- Marian - Co to jest HTML?
- Ciekawski - Co to jest HTML?
- beka - Co to jest HTML?