Wartościowe treści

O czym pamiętać, tworząc stronę internetową?

Post Image

Tworzenie strony internetowej to skomplikowany proces, którego na pewno nie da rady podsumować w jednym artykule. Chcemy jednak zaproponować ci złożoną z 7 punktów checklistę, dzięki której sprawdzisz, czy nie wypadły ci z głowy najważniejsze rzeczy przy tworzeniu strony www.

Czytaj dalej...

W jaki sposób wykorzystać Chat GPT przy tworzeniu i prowadzeniu strony internetowej?

Post Image

Czy już słyszałeś o ChatGPT? Jeśli nie, to koniecznie zapoznaj się z tym tematem, ponieważ jest to zapowiedź rewolucji w wielu zawodach. ChatGPT to duży model języka naturalnego, który został wytrenowany przez OpenAI. Może on być wykorzystywany do automatycznego tworzenia tekstów na różne tematy, w tym na stronach internetowych.

Czytaj dalej...

Jak pisać dobre opisy produktów?

Post Image

Wbrew pozorom w sprzedaży online istotne są nie tylko zdjęcia, ale również opisy produktów. Prawidłowo skonstruowane będą nie tylko pełnić funkcję informacyjną, ale również korzystnie wpłyną na konwersję w esklepie. Przy ich tworzeniu warto wziąć pod uwagę kilka zasad.

Czytaj dalej...

Jak znaleźć dobrego copywritera?

Post Image

“Content is king” – to hasło, które przez długi czas było rzucane przez specjalistów od SEO jako żart. Stopniowo niepostrzeżenie traciło to charakter żartu, aż w końcu, obecnie, okazuje się, iż deklaracje Google’a były prawdziwe – to treści odgrywają kluczową rolą w tworzeniu stabilnej pozycji strony w wynikach wyszukiwania. Do tworzenia dobrych treści potrzebujesz dobrego […]

Czytaj dalej...

Jak pisać artykuły pod SEO?

Post Image

Content marketing w zakresie treści to zazwyczaj specyficzne połączenie umiejętności zrozumiałego i poprawnego pisania z dostosowywaniem treści pod (nieoficjalne) wymogi wyszukiwarki. Są oczywiście działania, które nie zważają na SEO, bo opierają dystrybucję na innych kanałach, jednak w tym artykule skupimy się na tym, jak pisać, żeby teksty były widoczne wysoko w wynikach wyszukiwania.

Czytaj dalej...

Content marketing – czy warto zatrudnić profesjonalistę?

Post Image

Marketing treści stał się jedną z podstawowych form promowania firm w internecie. To, co jeszcze kilka lat temu wydawało się jedynie opcją do rozważenia, teraz jest żelaznym standardem w działaniach marketingowych online każdego podmiotu. Mówi się, że bloga i social media powinien posiadać każdy, a posiadanie tych kanałów rodzi zapotrzebowanie na treści. Czy można je […]

Czytaj dalej...

Plan contentowy

Post Image

Już wszyscy, nawet nie będący specjalistami od marketingu, wiedzą, że “content is king”. Wartościowe treści bardzo mocno oddziałują na pozycję strony w wynikach wyszukiwania. Co istotne – wpływ ten nie maleje, ale rośnie. Patrząc na to, jakie tendencje dominują w rozwoju algorytmów wyszukiwarek, można się spodziewać, że znaczenie contentu będzie nadal rosło. Dlatego warto wiedzieć, […]

Czytaj dalej...

Prawo cytatu a plagiat w artykule internetowym

Post Image

Codziennie w internecie pojawiają się miliardy stron nowych treści. Aktualnie może pisać każdy – post w mediach społecznościowych, artykuł na bloga, komentarz do tekstu, eksperckie opracowanie czy treści promocyjne w ramach content marketingu. Trudno wymyślić coś odkrywczego, czego nikt jeszcze nie napisał. Dlatego często bazujemy na treściach, które już powstały. Jak legalnie cytować innych autorów, […]

Czytaj dalej...

Jakie treści na stronę internetową – krótkie czy długie?

Post Image

Content jest niezwykle ważny. Wie to każdy, kto choć trochę zna się na marketingu internetowym. Treści, które widnieją na stronach internetowych przyczyniają się do pozycjonowania witryny. Przestrzegając pewnych zasad można wspiąć się na sam szczyt wyników wyszukiwania. A przecież to właśnie jest cel każdego właściciela strony www.

Czytaj dalej...

Wykorzystanie materiałów wideo na stronie firmowej

Wideomarketing jest obecnie jedną z praktyk najczęściej stosowanych w marketingu online. Przyczyn tego jest kilka: filmy video potrafią być bardziej angażujące i bardziej zapadają klientom w pamięć niż jakiekolwiek inne formy przekazu. Powyższe zasady dotyczą również wykorzystania filmów wideo na firmowej stronie internetowej, która dzięki filmom wideo zyskuje nowe oblicze.

Czytaj dalej...