Aktualności

Jak UOKiK walczy z fałszywymi opiniami w internecie?

Post Image

Fałszywe opinie to prawdziwa zmora sieci. Z jednej strony są ewidentnym przykładem nieuczciwej konkurencji, z drugiej – zwyczajnie wprowadzają konsumentów w błąd. Niestety pokusa uzupełnienia strony e-sklepu o przychylne komentarze jest czasami zbyt wielka. Zdarza się nawet, że bywa to zlecane profesjonalnym copywriterom, którzy nie dość, że napiszą opinię żywym, prawdopodobnym językiem, to jeszcze i […]

Czytaj dalej...

Trendy SEO 2022

Post Image

SEO, czyli optymalizacja strony pod algorytmy wyszukiwarki, to kwestia ważna dla każdego biznesu. Jeśli chcemy być widoczni w internecie, nie możemy tego bagatelizować. Wręcz przeciwnie – od tego, jak dobrze wykorzystamy możliwości, zależy, czy będziemy w stanie prowadzić firmę konkurencyjną i dochodową. Widoczność w sieci to podstawa. Obok płatnych reklam, to właśnie naturalne wejścia z […]

Czytaj dalej...

Jakie strategie pozycjonowania stron stosować w 2022?

Post Image

Każdy rok niesie zmiany w sposobie promowania usług oraz produktów w sieci. Oprócz zmian trendów marketingowych, które są dyktowane przez marki i samych konsumentów, istnieje też szereg sztywnych czynników technologicznych, które dyktują warunki gry. Należą do nich przede wszystkim algorytmy wyszukiwarek internetowych. Google, czyli ta najpopularniejsza, nieznacznie zmienia zasady prezentowania wyników wyszukiwania co kilka miesięcy. […]

Czytaj dalej...

Jaki był 2021, a jaki będzie 2022 w social media marketingu?

Post Image

Niezależnie od konsekwencji społecznych oraz gospodarczych, na pewno należy uznać, że mamy za sobą bardzo interesujący rok. 2021 wymusił sporo zmian na niemal każdej branży, w tym także na marketingu. Specjaliści od social media oceniają, co było najistotniejsze dla mediów społecznościowych oraz co wydarzy się w nich w 2022 roku. Opinie i prognozy pochodzą z […]

Czytaj dalej...

Czy Facebook i Google stworzyły monopol?

Post Image

Jakiś czas temu Google pozbyło się swojego oficjalnego hasła “Don’t be evil” (“Nie badź zły”), które towarzyszyło mu przez lata, nadając firmie charakter idealistycznego, technologicznego giganta. Z kolei Facebook przyzwyczaił nas do moderowania treści w taki sposób, aby budować nam pozytywny obraz świata – wszelkie odstępstwa od tego mogą się spotkać z ostrzeżeniem lub nawet […]

Czytaj dalej...

Reklama w internecie bez cookies

Post Image

Pliki cookies, które umożliwiają stronom internetowym zapamiętywanie informacji o użytkowniku, stanowią podstawę działań marketingowych w sieci. Google zapowiedział, że od roku 2022 w ramach inicjatywy Privacy Sandbox, zamierza wzmocnić ochronę prywatności w sieci poprzez wycofanie plików cookies. Zmiana ta niewątpliwie będzie miała duży wpływ na sposób prowadzenia działań reklamowych w Internecie.

Czytaj dalej...

Konflikt Apple i Facebooka o śledzenie użytkowników

Post Image

Śledzenie zachowań użytkowników w sieci to wciąż potężna broń w rękach reklamodawców. Apple do nowej wersji systemu iOS planuje wprowadzić dodatkowe okno do każdej aplikacji, które będzie wymagało wyraźnej zgody użytkownika na śledzenie jego zachowania w internecie. Co na to Facebook?

Czytaj dalej...

Jak pandemia koronawirusa wpływa na ruch w internecie?

Post Image

Koronawirus ma ogromny wpływ na całą gospodarkę światową. Na obecnej sytuacji większość przedsiębiorstw niestety straci. Ale nie serwisy internetowe, bo do właśnie do sieci przeniosło się teraz życie. Netflix, HBO go, Facebook, Instagram i branża e-commerce – to namiastka normalności dla wszystkich siedzących w domu Polaków. Pandemia koronawirusa sprawiła, że ruch internetowy jest teraz bardziej […]

Czytaj dalej...

Rząd chce ograniczyć dostęp do pornografii

Post Image

Zła wiadomość dla wszystkich, którzy korzystali i korzystają z treści pornograficznych w Internecie. Dostęp do nich ma zostać dość rygorystycznie ograniczony. Taka jest propozycja rządu, która prawdopodobnie wejdzie w życie jeszcze pod koniec 2020 roku. Skąd taka decyzja i czego można spodziewać się po takich deklaracjach?

Czytaj dalej...

Co będzie ważne w content marketingu w 2020 roku?

Post Image

Strategie content marketingu zmieniają się bardzo dynamicznie, właściwie cały czas. Aby strona była widoczna w wyszukiwarce trzeba być na bieżąco. To dobry moment by spojrzeć w przód i wejść przygotowanym w rok 2020. Czego można spodziewać się po nadchodzących 12 miesiącach? Co przygotowało Google dla swoich użytkowników?

Czytaj dalej...