Pozycjonowanie

Google Direct Answers – co to jest?

Post Image

Czy może być coś lepszego niż pierwsza pozycja w wynikach wyszukiwania? Zdecydowanie. O wiele bardziej pożądanym celem jest osiągnięcie tak zwanej pozycji zerowej. Najprościej ujmując, jest to bezpośrednia odpowiedź na zadane mechanizmom wyszukiwarki pytanie. Sprawdźmy, jak osiągnąć taki efekt, z jakimi konkretnie korzyściami się to wiąże i czy istnieją jakieś minusy.

Czytaj dalej...

SEO czy PPC – jaka strategia SEM lepsza dla małej firmy?

Post Image

Zdobycie zasięgów reklamowych, a przez to pozyskanie nowych klientów, to kluczowy cel w każdym biznesie. Każdy, kto chce pokazać się w sieci, musi na to zwracać uwagę. Jak to osiągnąć? W zależności od tego, jakimi budżetami dysponuje firma, możliwe jest skorzystanie z określonych kanałów i metod reklamowych. Jednym z podstawowych wyborów na początku reklamowania swojej […]

Czytaj dalej...

Jakie strategie pozycjonowania stron stosować w 2022?

Post Image

Każdy rok niesie zmiany w sposobie promowania usług oraz produktów w sieci. Oprócz zmian trendów marketingowych, które są dyktowane przez marki i samych konsumentów, istnieje też szereg sztywnych czynników technologicznych, które dyktują warunki gry. Należą do nich przede wszystkim algorytmy wyszukiwarek internetowych. Google, czyli ta najpopularniejsza, nieznacznie zmienia zasady prezentowania wyników wyszukiwania co kilka miesięcy. […]

Czytaj dalej...

Co wpływa na pozycję strony w wynikach wyszukiwania?

Post Image

Wysoka pozycja w wynikach wyszukiwania jest kluczowa dla każdego, kto prowadzi biznes. Niezależnie od tego, czy prowadzimy stronę, sklep czy próbujemy pozyskać nowych klientów przez internet, jest to szalenie ważne. Im wyższa pozycja na liście wyników, tym więcej kliknięć. Więcej odwiedzin oznacza z kolei lepsze efekty biznesowe i wyższą sprzedaż. Zwłaszcza w przypadku najpopularniejszych haseł […]

Czytaj dalej...

Jak uwzględnić crawl budget w strategii SEO?

Post Image

Crawl budget to dosyć świeży termin w branży SEO. Oznacza on nakład pracy, jaki boty Google są skłonne poświęcić danej witrynie. W oczywisty sposób wpływa to na strategie optymalizacyjne, ponieważ ograniczony nakład pracy oznacza, iż część podstron może w ogóle nie zostać zaindeksowana. Jak to uwzględnić w strategii optymalizacyjnej?

Czytaj dalej...

Działania on-site SEO i off-site SEO

Post Image

Witryna internetowa to w dzisiejszych czasach najważniejsze medium komunikacji z klientem. Jeżeli chcemy dotrzeć z naszą ofertą do jak największej liczby osób, powinniśmy zadbać o to, aby nasza strona wyświetlała się jak najwyżej w wyszukiwarkach internetowych. Do tego niezbędne są jednak dobrze zaplanowane działania SEO. Jest to nic innego jak search engine optimization, czyli optymalizacja […]

Czytaj dalej...

Audyt SEO – kiedy i jak przeprowadzić?

Post Image

Audyt SEO jest to działanie, którego celem jest zebranie wskazówek i uwag, mających poprawić funkcjonowanie strony internetowej. Jest to szczególnie przydatne w sytuacji, gdy strona nie ma zbyt wielu odwiedzin, lub gdy pojawiają się na niej błędy.

Czytaj dalej...

Optymalizacja stron (wytyczne na 2019 rok)

Post Image

Jakie trendy w optymalizacji stron będą obowiązywać w 2019 roku?

Czytaj dalej...

Katalogi stron – czy jeszcze warto?

Post Image

Katalog stron www to zbiór stron internetowych, pogrupowanych pod względem tematyki. Istnieją katalogi darmowe oraz płatne. O przyjęciu jakiejś strony do katalogu decyduje jego moderator, przy czym w przypadku katalogów płatnych opłata uiszczana jest jeszcze zanim otrzymamy decyzję, która nie zawsze musi być pozytywna.

Czytaj dalej...

Czy marketing treści może zastąpić pozycjonowanie?

Post Image

Marketing treści i pozycjonowanie to, na pozór, dwa odrębne światy: jakość kontra ilość. W dobie stale aktualizowanych algorytmów wyszukiwarek, mogłoby się wydawać, że jakość wygra z ilością. Jednak czy to możliwe, by marketing treści istniał bez pozycjonowania?

Czytaj dalej...