Czy może być coś lepszego niż pierwsza pozycja w wynikach wyszukiwania? Zdecydowanie. O wiele bardziej pożądanym celem jest osiągnięcie tak zwanej pozycji zerowej. Najprościej ujmując, jest to bezpośrednia odpowiedź na zadane mechanizmom wyszukiwarki pytanie. Sprawdźmy, jak osiągnąć taki efekt, z jakimi konkretnie korzyściami się to wiąże i czy istnieją jakieś minusy.
Czytaj dalej...Plan contentowy
- 04
- luty
Już wszyscy, nawet nie będący specjalistami od marketingu, wiedzą, że “content is king”. Wartościowe treści bardzo mocno oddziałują na pozycję strony w wynikach wyszukiwania. Co istotne – wpływ ten nie maleje, ale rośnie. Patrząc na to, jakie tendencje dominują w rozwoju algorytmów wyszukiwarek, można się spodziewać, że znaczenie contentu będzie nadal rosło. Dlatego warto wiedzieć, […]
Czytaj dalej...Jeszcze do niedawna O VPN mało kto spoza branży IT pewnie słyszał, ale pandemia i praca zdalna zmusiła wiele firm do tego, aby zapewnić go swoim pracownikom. Wyjaśniamy, czym jest VPN i do czego go wykorzystać.
Czytaj dalej...Aplety to skrót od angielskiego słowa application. Aplety, w języku angielskim nazywane zdrobniale applet, to w najszerszym znaczeniu niewielkie aplikacje, wykonujące jedno zadanie. Są pisane w skompilowanym języku, innym niż HTML lub język skryptowy.
Czytaj dalej...Co to są tagi i ich rola na stronie WWW
- 19
- lipiec
Tagi to obok kategorii najważniejszy sposób porządkowania treści na stronach internetowych. Nazywane też znacznikami, stanowią słowa lub frazy przypisane do określonego fragmentu informacji. Słowa te są najczęściej w jakiś sposób powiązane pod względem treści z „otagowanym” materiałem. Fragmentem takim może być podstrona witryny internetowej, wpis na blogu lub wpis w serwisie społecznościowym. Tagujemy jednak także […]
Czytaj dalej...Rich snippets to inaczej rozszerzone opisy stron internetowych, wyświetlane w wynikach Google. To element każdego wyniku wyszukiwania dla danej frazy, która znajduje się pomiędzy tytułem i adresem strony w kodzie strony.
Czytaj dalej...- Słownik webmastera
- Tagged with : Google
- Brak komentarzy
Czym są i jak działają lejki sprzedażowe?
- 15
- styczeń
Co to jest „lejek sprzedażowy”? Takim terminem określamy specyficzny proces, zachodzący pomiędzy pierwszym zetknięciem klienta z daną marką, a dokonaniem przez niego zakupu. Pytanie brzmi: czy ten proces w ogóle da się ująć w karby?
Czytaj dalej...Marketing automation (inaczej automatyzacja marketingu) to prowadzenie działań marketingowych z wykorzystaniem specjalnego, dedykowanego oprogramowania oraz narzędzi przeznaczonych do zbierania i przetwarzania informacji na temat klientów, wspierających analizę danych, planowanie publikacji contentu i automatyzacji interakcji z odbiorcami, dzięki czemu przyczynia się do udoskonalania procesów sprzedażowych, content marketingowych i reklamowych. Jednak jej głównym celem jest przede wszystkim […]
Czytaj dalej...AMP, czyli Accelerated Mobile Pages, to narzędzie pozwalające optymalizować przeglądanie stron internetowych na urządzeniach mobilnych, dzięki dostosowaniu ich do wielkości urządzenia i jego parametrów. Najlepiej sprawdza się na stronach z przewagą tekstu niż grafiki.
Czytaj dalej...Pozwalają zwiększyć konwersję, lecz mogą stanowić także zwykłe, osobne strony internetowe – mowa o landing page, czyli tzw. stronie lądowania. Co to jest landing page i w jakich celach się je tworzy?
Czytaj dalej...Kategorie
Najnowsze komentarze
- Mike - Ruch w sieci przenosi się do mobile
- kasztan i bartek - Co to jest HTML?
- Marian - Co to jest HTML?
- Ciekawski - Co to jest HTML?
- beka - Co to jest HTML?