Promowanie stron internetowych

Techniki pozycjonowania, których lepiej już nie stosować

Post Image

Każda praca odbywa się w jakimś środowisku i ma kluczowe czynniki, które na nią wpływają. W przypadku SEO tym środowiskiem jest internet, a o sukcesie pracy specjalisty od SEO decyduje wyszukiwarka internetowa. Algorytmy wyszukiwarek są wciąż doskonalone. Pierwotnie były to dosyć toporne rozwiązania, bazujące na czysto ilościowych parametrach – np. algorytm uznawał za lepszą tę […]

Czytaj dalej...

Analiza konkurencji w SEO

Post Image

Analiza konkurencji od zawsze była jednym z filarów sprawdzania, czy biznes jest rentowny. Od kiedy wiele firm przeniosło się do sieci, analiza konkurencji w SEO stała się równie ważna. To właśnie ona decyduje bowiem o tym, jak wysoko w wynikach wyszukiwania znajduje się nasza witryna na tle konkurencji. Jest to krok o tyle ważny, że […]

Czytaj dalej...

W jaki sposób wykorzystać Chat GPT przy tworzeniu i prowadzeniu strony internetowej?

Post Image

Czy już słyszałeś o ChatGPT? Jeśli nie, to koniecznie zapoznaj się z tym tematem, ponieważ jest to zapowiedź rewolucji w wielu zawodach. ChatGPT to duży model języka naturalnego, który został wytrenowany przez OpenAI. Może on być wykorzystywany do automatycznego tworzenia tekstów na różne tematy, w tym na stronach internetowych.

Czytaj dalej...

Jakie paid media warto wykorzystać w promocji biznesu online?

Post Image

Paid media to wszelka forma promocji i reklamy marki, za którą musimy zapłacić. Pojęcie to cieszy się ostatnio złą sławą. Płatna reklama tradycyjna, czyli prasowa lub telewizyjna, trąci myszką, ta w sieci zaś bywa irytująca. Krytycy zapominają jednak, że każde medium ma swoich odbiorców, a dobra reklama, gdy jest celowa, przynosi efekty. Nie warto więc […]

Czytaj dalej...

NFT w marketingu online

Post Image

Przestrzeń wirtualna rozwija się i podlega nieustannym zmianom. Kryptowaluty, które jeszcze 15 lat temu mało kto traktował poważnie, dziś stają się dla inwestorów źródłem wielkich dochodów i równie spektakularnych strat. Dziś NFT jest na podobnej pozycji i ma tyle samo entuzjastów, co prześmiewców. Nie zmienia to faktu, że wirtualne przedmioty, bo tym właśnie najprościej mówiąc […]

Czytaj dalej...

Trendy SEO 2022

Post Image

SEO, czyli optymalizacja strony pod algorytmy wyszukiwarki, to kwestia ważna dla każdego biznesu. Jeśli chcemy być widoczni w internecie, nie możemy tego bagatelizować. Wręcz przeciwnie – od tego, jak dobrze wykorzystamy możliwości, zależy, czy będziemy w stanie prowadzić firmę konkurencyjną i dochodową. Widoczność w sieci to podstawa. Obok płatnych reklam, to właśnie naturalne wejścia z […]

Czytaj dalej...

Google Direct Answers – co to jest?

Post Image

Czy może być coś lepszego niż pierwsza pozycja w wynikach wyszukiwania? Zdecydowanie. O wiele bardziej pożądanym celem jest osiągnięcie tak zwanej pozycji zerowej. Najprościej ujmując, jest to bezpośrednia odpowiedź na zadane mechanizmom wyszukiwarki pytanie. Sprawdźmy, jak osiągnąć taki efekt, z jakimi konkretnie korzyściami się to wiąże i czy istnieją jakieś minusy.

Czytaj dalej...

SEO czy PPC – jaka strategia SEM lepsza dla małej firmy?

Post Image

Zdobycie zasięgów reklamowych, a przez to pozyskanie nowych klientów, to kluczowy cel w każdym biznesie. Każdy, kto chce pokazać się w sieci, musi na to zwracać uwagę. Jak to osiągnąć? W zależności od tego, jakimi budżetami dysponuje firma, możliwe jest skorzystanie z określonych kanałów i metod reklamowych. Jednym z podstawowych wyborów na początku reklamowania swojej […]

Czytaj dalej...

Jakie strategie pozycjonowania stron stosować w 2022?

Post Image

Każdy rok niesie zmiany w sposobie promowania usług oraz produktów w sieci. Oprócz zmian trendów marketingowych, które są dyktowane przez marki i samych konsumentów, istnieje też szereg sztywnych czynników technologicznych, które dyktują warunki gry. Należą do nich przede wszystkim algorytmy wyszukiwarek internetowych. Google, czyli ta najpopularniejsza, nieznacznie zmienia zasady prezentowania wyników wyszukiwania co kilka miesięcy. […]

Czytaj dalej...

Wykorzystanie micro contentu w promowaniu strony internetowej

Post Image

W ostatnim czasie coraz częściej docenia się tzw. micro content marketing. Są to z reguły krótkie, konkretne i łatwe do przyswojenia treści, które mają na celu rozwiązanie pojedynczych problemów lub znalezienie odpowiedzi na pytania nurtujące odbiorcę. Ponadto powinny również przykuwać uwagę, poprawiać wrażenia odbiorców w kontekście czytelności publikowanych treści, a także urozmaicać stronę internetową. Dużym […]

Czytaj dalej...