Promowanie stron internetowych

Trendy SEO 2022

Post Image

SEO, czyli optymalizacja strony pod algorytmy wyszukiwarki, to kwestia ważna dla każdego biznesu. Jeśli chcemy być widoczni w internecie, nie możemy tego bagatelizować. Wręcz przeciwnie – od tego, jak dobrze wykorzystamy możliwości, zależy, czy będziemy w stanie prowadzić firmę konkurencyjną i dochodową. Widoczność w sieci to podstawa. Obok płatnych reklam, to właśnie naturalne wejścia z […]

Czytaj dalej...

Google Direct Answers – co to jest?

Post Image

Czy może być coś lepszego niż pierwsza pozycja w wynikach wyszukiwania? Zdecydowanie. O wiele bardziej pożądanym celem jest osiągnięcie tak zwanej pozycji zerowej. Najprościej ujmując, jest to bezpośrednia odpowiedź na zadane mechanizmom wyszukiwarki pytanie. Sprawdźmy, jak osiągnąć taki efekt, z jakimi konkretnie korzyściami się to wiąże i czy istnieją jakieś minusy.

Czytaj dalej...

SEO czy PPC – jaka strategia SEM lepsza dla małej firmy?

Post Image

Zdobycie zasięgów reklamowych, a przez to pozyskanie nowych klientów, to kluczowy cel w każdym biznesie. Każdy, kto chce pokazać się w sieci, musi na to zwracać uwagę. Jak to osiągnąć? W zależności od tego, jakimi budżetami dysponuje firma, możliwe jest skorzystanie z określonych kanałów i metod reklamowych. Jednym z podstawowych wyborów na początku reklamowania swojej […]

Czytaj dalej...

Jakie strategie pozycjonowania stron stosować w 2022?

Post Image

Każdy rok niesie zmiany w sposobie promowania usług oraz produktów w sieci. Oprócz zmian trendów marketingowych, które są dyktowane przez marki i samych konsumentów, istnieje też szereg sztywnych czynników technologicznych, które dyktują warunki gry. Należą do nich przede wszystkim algorytmy wyszukiwarek internetowych. Google, czyli ta najpopularniejsza, nieznacznie zmienia zasady prezentowania wyników wyszukiwania co kilka miesięcy. […]

Czytaj dalej...

Wykorzystanie micro contentu w promowaniu strony internetowej

Post Image

W ostatnim czasie coraz częściej docenia się tzw. micro content marketing. Są to z reguły krótkie, konkretne i łatwe do przyswojenia treści, które mają na celu rozwiązanie pojedynczych problemów lub znalezienie odpowiedzi na pytania nurtujące odbiorcę. Ponadto powinny również przykuwać uwagę, poprawiać wrażenia odbiorców w kontekście czytelności publikowanych treści, a także urozmaicać stronę internetową. Dużym […]

Czytaj dalej...

Co wpływa na pozycję strony w wynikach wyszukiwania?

Post Image

Wysoka pozycja w wynikach wyszukiwania jest kluczowa dla każdego, kto prowadzi biznes. Niezależnie od tego, czy prowadzimy stronę, sklep czy próbujemy pozyskać nowych klientów przez internet, jest to szalenie ważne. Im wyższa pozycja na liście wyników, tym więcej kliknięć. Więcej odwiedzin oznacza z kolei lepsze efekty biznesowe i wyższą sprzedaż. Zwłaszcza w przypadku najpopularniejszych haseł […]

Czytaj dalej...

Storytelling w biznesie

Post Image

Mimo że opowiadanie historii jest sztuką, na stałe wpisało się także w działalność marketingową. Storytelling coraz częściej traktowany jest jako metoda sprzedażowa i element budowania strategii marek.

Czytaj dalej...

Jak pisać artykuły pod SEO?

Post Image

Content marketing w zakresie treści to zazwyczaj specyficzne połączenie umiejętności zrozumiałego i poprawnego pisania z dostosowywaniem treści pod (nieoficjalne) wymogi wyszukiwarki. Są oczywiście działania, które nie zważają na SEO, bo opierają dystrybucję na innych kanałach, jednak w tym artykule skupimy się na tym, jak pisać, żeby teksty były widoczne wysoko w wynikach wyszukiwania.

Czytaj dalej...

Wdrożenie powiadomień PUSH na stronie

Post Image

Ponad 29% użytkowników internetu dokonuje zakupu pod wpływem impulsu – wynika z danych Push-ad.com. Cały czas problemem e-commerce są porzucone koszyki, a wprowadzenie powiadomień push na stronie to jeden ze sposobów zachęcenia użytkowników do zakupów i podniesienia konwersji. Jak je wdrożyć na swojej witrynie?

Czytaj dalej...

Content marketing – czy warto zatrudnić profesjonalistę?

Post Image

Marketing treści stał się jedną z podstawowych form promowania firm w internecie. To, co jeszcze kilka lat temu wydawało się jedynie opcją do rozważenia, teraz jest żelaznym standardem w działaniach marketingowych online każdego podmiotu. Mówi się, że bloga i social media powinien posiadać każdy, a posiadanie tych kanałów rodzi zapotrzebowanie na treści. Czy można je […]

Czytaj dalej...