Web copywriting

Techniki pozycjonowania, których lepiej już nie stosować

Post Image

Każda praca odbywa się w jakimś środowisku i ma kluczowe czynniki, które na nią wpływają. W przypadku SEO tym środowiskiem jest internet, a o sukcesie pracy specjalisty od SEO decyduje wyszukiwarka internetowa. Algorytmy wyszukiwarek są wciąż doskonalone. Pierwotnie były to dosyć toporne rozwiązania, bazujące na czysto ilościowych parametrach – np. algorytm uznawał za lepszą tę […]

Czytaj dalej...

W jaki sposób wykorzystać Chat GPT przy tworzeniu i prowadzeniu strony internetowej?

Post Image

Czy już słyszałeś o ChatGPT? Jeśli nie, to koniecznie zapoznaj się z tym tematem, ponieważ jest to zapowiedź rewolucji w wielu zawodach. ChatGPT to duży model języka naturalnego, który został wytrenowany przez OpenAI. Może on być wykorzystywany do automatycznego tworzenia tekstów na różne tematy, w tym na stronach internetowych.

Czytaj dalej...

Jak pisać artykuły pod SEO?

Post Image

Content marketing w zakresie treści to zazwyczaj specyficzne połączenie umiejętności zrozumiałego i poprawnego pisania z dostosowywaniem treści pod (nieoficjalne) wymogi wyszukiwarki. Są oczywiście działania, które nie zważają na SEO, bo opierają dystrybucję na innych kanałach, jednak w tym artykule skupimy się na tym, jak pisać, żeby teksty były widoczne wysoko w wynikach wyszukiwania.

Czytaj dalej...

Content marketing – czy warto zatrudnić profesjonalistę?

Post Image

Marketing treści stał się jedną z podstawowych form promowania firm w internecie. To, co jeszcze kilka lat temu wydawało się jedynie opcją do rozważenia, teraz jest żelaznym standardem w działaniach marketingowych online każdego podmiotu. Mówi się, że bloga i social media powinien posiadać każdy, a posiadanie tych kanałów rodzi zapotrzebowanie na treści. Czy można je […]

Czytaj dalej...

Plan contentowy

Post Image

Już wszyscy, nawet nie będący specjalistami od marketingu, wiedzą, że “content is king”. Wartościowe treści bardzo mocno oddziałują na pozycję strony w wynikach wyszukiwania. Co istotne – wpływ ten nie maleje, ale rośnie. Patrząc na to, jakie tendencje dominują w rozwoju algorytmów wyszukiwarek, można się spodziewać, że znaczenie contentu będzie nadal rosło. Dlatego warto wiedzieć, […]

Czytaj dalej...

Prawo cytatu a plagiat w artykule internetowym

Post Image

Codziennie w internecie pojawiają się miliardy stron nowych treści. Aktualnie może pisać każdy – post w mediach społecznościowych, artykuł na bloga, komentarz do tekstu, eksperckie opracowanie czy treści promocyjne w ramach content marketingu. Trudno wymyślić coś odkrywczego, czego nikt jeszcze nie napisał. Dlatego często bazujemy na treściach, które już powstały. Jak legalnie cytować innych autorów, […]

Czytaj dalej...

Optymalizacja stron (wytyczne na 2019 rok)

Post Image

Jakie trendy w optymalizacji stron będą obowiązywać w 2019 roku?

Czytaj dalej...

Jak sobie radzić z niezadowolonym klientem w sieci?

Post Image

Wiele z tych osób, które prowadzą własną działalność gospodarczą stara się wychodzić naprzeciw oczekiwaniom własnych klientów. Aczkolwiek co zrobić w sytuacji, gdy krytyka ze strony klienta – szczególnie ta przedstawiana w internecie – jest niepoprawnie krzywdząca… Otóż w dzisiejszych czasach, gdy dostęp do internetu ma praktycznie każdy, przedsiębiorcy są szczególnie narażeni na tego typu wyrażanie […]

Czytaj dalej...

Zasady pisania dobrych tekstów sprzedażowych

Post Image

Strona internetowa jest nie tylko wizytówką firmy, ale i potężnym narzędziem marketingowym, które umiejętnie wykorzystane, może znacznie podnieść wyniki sprzedażowe firmy oraz pomóc w pozyskaniu nowych klientów. Aby dobrze spełniała swoją rolę, należy zadbać o odpowiednią jakość umieszczanych na niej tekstów sprzedażowych, aby były zachęcające do skorzystania z oferty czy zakupu produktu, ale przy tym […]

Czytaj dalej...

Pomysły na content marketing dla małej firmy

Post Image

Coraz więcej firm posiada swoje witryny internetowe. Są tanie w utrzymaniu i potrafią znacznie zwiększyć dochód przedsiębiorstwa. Jest kilka metod, które pozwalają na to, aby strona była widoczna dla potencjalnych klientów. Mniejsze firmy nie mają dużego budżetu, aby zapewnić sobie reklamę w Internecie, dlatego też wiele z nich korzysta z tak zwanego content marketingu. Polega […]

Czytaj dalej...