Aktualności

Co będzie ważne w content marketingu w 2020 roku?

Post Image

Strategie content marketingu zmieniają się bardzo dynamicznie, właściwie cały czas. Aby strona była widoczna w wyszukiwarce trzeba być na bieżąco. To dobry moment by spojrzeć w przód i wejść przygotowanym w rok 2020. Czego można spodziewać się po nadchodzących 12 miesiącach? Co przygotowało Google dla swoich użytkowników?

Czytaj dalej...

Optymalizacja stron (wytyczne na 2019 rok)

Post Image

Jakie trendy w optymalizacji stron będą obowiązywać w 2019 roku?

Czytaj dalej...

Marketing w TikTok (musical.ly)

Post Image

Serwis musical.ly, będący chińską platformą służącą do prezentacji krótkich filmików muzycznych z wideo, stał się niedawno częścią platformy społecznościowej Tik Tok. Chińska firma Bytedance Technology kupiła musical.ly w grudniu ubiegłego roku za okrągłą sumę miliarda dolarów.

Czytaj dalej...

ACTA 2 – co ma regulować?

Post Image

Dyrektywa o prawach autorskich, nazywana ACTA 2, została kilka dni temu odrzucona przez Parlament Europejski. Póki co dokument nie wejdzie więc w życie. Co spowodowało, że obawiano się, że spowoduje ona wprowadzenie cenzury w Internecie?

Czytaj dalej...

Co to jest RODO?

Post Image

RODO to Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych, które weszło w życie 25 maja tego roku. Do polskiego porządku prawnego weszło na mocy unijnych wytycznych, a jego celem jest zwiększenie ochrony prywatności osób udostępniających swoje dane osobowe różnym podmiotom.

Czytaj dalej...

Projektowanie stron WWW – omówienie raportu Interaktywnie.com

Post Image

W niepamięć odeszły czasy gdy reklama internetowa opierała się na wyskakujących okienkach lub tysiącach rozsyłanych w ciemno wiadomości e-mail. Obecnie marketing w Internecie to dynamicznie rozwijająca się branża, której wartość liczona jest w setkach miliardów dolarów. Podobnie jak z każdą inną dziedziną gospodarki, promocja w sieci podlega pewnym trendom i modom. Tysiące osób na całym […]

Czytaj dalej...

Ruch w sieci przenosi się do mobile

Post Image

Już ponad połowa użytkowników Internetu korzysta z urządzeń mobilnych. Trudno zresztą nie zauważyć, że coraz więcej wokół nas smartfonów czy tabletów. Czy jednak oznacza to, że tradycyjne komputery będą powoli odchodzić do lamusa?

Czytaj dalej...

„Mój chłopak mnie nie zauważa”, czyli nowe nazwy produktów w IKEA

Post Image

Rewolucja w nowej kampanii marketingowej IKEA. Zmienia ona nazwy swoich produktów, tak by odpowiadały najczęściej wpisywanym przez Szwedów w wyszukiwarce Google frazom.

Czytaj dalej...

Jakie zmiany wprowadził Google Koliber?

Post Image

Aktualizacja algorytmu wyszukiwarki Google, obowiązująca pod wdzięczną nazwą Koliber (Hummingbird), jest dla wielu użytkowników wyszukiwarki praktycznie niezauważalna. Mimo to, zmiany wprowadzone przez Kolibra są szeroko dyskutowane, szczególnie przez specjalistów SEO.

Czytaj dalej...

Czy linki w SEO stracą znaczenie?

Post Image

Jeszcze do niedawna sytuacja była jasna: im więcej stron (najlepiej wartościowych) linkuje w swojej treści daną witrynę, tym wyższą pozycję witryna ta zajmuje w wynikach wyszukiwania. Teraz jednak, za sprawą nowego algorytmu rosyjskiej wyszukiwarki Yandex, sytuacja w branży SEO może się diametralnie zmienić.

Czytaj dalej...