Jak zrobić dobry landing page?
- 26
- Listopad

Jeśli użytkownik kliknie w reklamę, to wyświetli mu się strona docelowa tzw. landing page. W odróżnieniu od innych stron internetowych, landing page związany jest z jedną wartością. Wielu specjalistów jest zdania, że jest on dużo lepszy niż klasyczna strona internetowa. W większym stopniu skupia uwagę użytkowników, niejako zmuszając ich do zrobienia konkretnej akcji. Poza tym […]
Czytaj dalej...Jakie zmiany wprowadził Google Koliber?
- 02
- Wrzesień

Aktualizacja algorytmu wyszukiwarki Google, obowiązująca pod wdzięczną nazwą Koliber (Hummingbird), jest dla wielu użytkowników wyszukiwarki praktycznie niezauważalna. Mimo to, zmiany wprowadzone przez Kolibra są szeroko dyskutowane, szczególnie przez specjalistów SEO.
Czytaj dalej...Jak stworzyć zaplecze SEO?
- 22
- Lipiec

Wzrost ilości firm reklamujących swoje usługi oraz produkty w sieci jest bardzo znaczący. Dziś każde przedsiębiorstwo działające nawet na rynku lokalnym posiada zazwyczaj własną stronę internetową. Natłok informacji sprawia, że nasze własne portale internetową mogą znaleźć się na niekorzystnej, dalszej pozycji i być często pomijane przez użytkowników. Zadania nie ułatwiają także internetowi giganci posiadający niekiedy […]
Czytaj dalej...Jak przyspieszyć działanie WordPressa?
- 05
- Czerwiec

Twoja strona w WordPressie działa coraz prężniej, wrzucasz dużo treści, regularnie przybywa ci odwiedzających, a tu nagle – zgrzyt. Strona koszmarnie zwalnia, po dobrych wynikach ani śladu. Jak temu zaradzić? Dlaczego szybkość strony jest tak ważna? O tym poniżej.
Czytaj dalej...
Jeszcze do niedawna sytuacja była jasna: im więcej stron (najlepiej wartościowych) linkuje w swojej treści daną witrynę, tym wyższą pozycję witryna ta zajmuje w wynikach wyszukiwania. Teraz jednak, za sprawą nowego algorytmu rosyjskiej wyszukiwarki Yandex, sytuacja w branży SEO może się diametralnie zmienić.
Czytaj dalej...
Ogromna większość konsumentów przed zakupem nowego produktu sprawdza opinie o nim w internecie. Podobnie rzecz się ma w przypadku wyboru lekarza, restauracji czy biura podróży. Usługi przetestowane i pozytywnie ocenione przez użytkowników automatycznie zyskują nasze zaufanie.
Czytaj dalej...
Optymalizacja stron WWW jest pojęciem bardzo rozległym. W ogólnym znaczeniu obejmuje ona zakres działań i metod dążących do wyznaczenia najlepszych rozwiązań z punktu widzenia określonych zagadnień, takich jak szybkość, wydajność, dostępność witryny. Cel ten może być osiągnięty poprzez dostosowanie treści strony internetowej oraz jej kodu pod określonym kątem.
Czytaj dalej...Zasady skutecznego web copywritingu
- 27
- Styczeń

Web copywriting polega na pisaniu tekstów na witryny internetowe, przede wszystkim w celu pozycjonowania stron. Celem copywritingu może być także wpływ na sprzedaż pośrednią lub bezpośrednią, dlatego aby zwiększyć skuteczność i zainteresowanie pisanym tekstem, należy trzymać się kilku kluczowych zasad.
Czytaj dalej...Podstawy SEO
- 07
- Styczeń

Search engine optimization – SEO, czyli pozycjonowanie lub inaczej optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych. Celem jest uzyskanie przez dany serwis internetowy jak najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwarek internetowych. Wyszukiwanie odbywa się po wybranych frazach i słowach kluczowych, dlatego umieszczenie ich w danym tekście wpływa na efektywność wyszukiwania. Proces pozycjonowania odbywa się na znanych elementach działania algorytmu […]
Czytaj dalej...Koliber – nowy algorytm Google
- 06
- Listopad

Nie da się ukryć, jak ogromny wpływ na funkcjonowanie sieci ma Google. Dlatego też każda nowa aktualizacja któregoś z elementów przeglądarki budzi ogromne emocje. Podobnie było w przypadku wcześniejszych aktualizacji algorytmu Google. Panda oraz Pingwin, bo taką nazwę nosiły wcześniejsze aktualizacje, został stworzony aby wyeliminować z spam i zastąpić go informacjami i większej wartości. Znaczenie […]
Czytaj dalej...Kategorie
Najnowsze komentarze
- beka o Co to jest HTML?
- Hej o Co to jest PROXY?
- Kasia o Co to jest marketing szeptany?
- ElGii o Co to jest HTML?
- Damian o Co to jest SEO? (optymalizacja)