Plan contentowy
- 04
- luty

Już wszyscy, nawet nie będący specjalistami od marketingu, wiedzą, że “content is king”. Wartościowe treści bardzo mocno oddziałują na pozycję strony w wynikach wyszukiwania. Co istotne – wpływ ten nie maleje, ale rośnie. Patrząc na to, jakie tendencje dominują w rozwoju algorytmów wyszukiwarek, można się spodziewać, że znaczenie contentu będzie nadal rosło. Dlatego warto wiedzieć, […]
Czytaj dalej...
Koordynacja działań w social media przy promowaniu strony internetowej jest jednym z czynników sukcesu. Warto wiedzieć, jak efektywnie łączyć ze sobą różne działania w social media.
Czytaj dalej...- Promowanie stron internetowych
- Tagged with : social media
- Brak komentarzy
Jak uwzględnić crawl budget w strategii SEO?
- 12
- sierpień

Crawl budget to dosyć świeży termin w branży SEO. Oznacza on nakład pracy, jaki boty Google są skłonne poświęcić danej witrynie. W oczywisty sposób wpływa to na strategie optymalizacyjne, ponieważ ograniczony nakład pracy oznacza, iż część podstron może w ogóle nie zostać zaindeksowana. Jak to uwzględnić w strategii optymalizacyjnej?
Czytaj dalej...
Lejek sprzedażowy to koncepcja marketingowa, która pozwala tak zarządzać zachowaniem klientów w sklepie internetowym, aby skłonić ich do zakupu. Taki model działania powinien być opracowany strategicznie, bo dopiero w takim przypadku przyniesie skutki w postaci zwiększenia przychodów firmy.
Czytaj dalej...Prawo cytatu a plagiat w artykule internetowym
- 24
- czerwiec

Codziennie w internecie pojawiają się miliardy stron nowych treści. Aktualnie może pisać każdy – post w mediach społecznościowych, artykuł na bloga, komentarz do tekstu, eksperckie opracowanie czy treści promocyjne w ramach content marketingu. Trudno wymyślić coś odkrywczego, czego nikt jeszcze nie napisał. Dlatego często bazujemy na treściach, które już powstały. Jak legalnie cytować innych autorów, […]
Czytaj dalej...
Promowanie strony internetowej powinno się odbywać zgodnie z przemyślaną strategią. Wśród najpopularniejszych metod, jakie temu służą, jest mailing. Na czym polega i jaka jest jego skuteczność?
Czytaj dalej...Działania on-site SEO i off-site SEO
- 29
- październik

Witryna internetowa to w dzisiejszych czasach najważniejsze medium komunikacji z klientem. Jeżeli chcemy dotrzeć z naszą ofertą do jak największej liczby osób, powinniśmy zadbać o to, aby nasza strona wyświetlała się jak najwyżej w wyszukiwarkach internetowych. Do tego niezbędne są jednak dobrze zaplanowane działania SEO. Jest to nic innego jak search engine optimization, czyli optymalizacja […]
Czytaj dalej...Nie skazuj się na SEO
- 25
- czerwiec

Warto pamiętać o tym, że uzależnienie ruchu przychodzącego na stronę internetową tylko od jednego źródła, wcale nie jest dobrym rozwiązaniem. Największa ilość ruchu do stron trafia oczywiście z wyszukiwarki Google. W praktyce wyniki wyszukiwania Google mogą działać na niekorzyść właściciela danej strony np. przy zmianie algorytmów wyszukiwania.
Czytaj dalej...
Audyt SEO jest to działanie, którego celem jest zebranie wskazówek i uwag, mających poprawić funkcjonowanie strony internetowej. Jest to szczególnie przydatne w sytuacji, gdy strona nie ma zbyt wielu odwiedzin, lub gdy pojawiają się na niej błędy.
Czytaj dalej...Optymalizacja stron (wytyczne na 2019 rok)
- 07
- styczeń
Kategorie
Najnowsze komentarze
- Mike - Ruch w sieci przenosi się do mobile
- kasztan i bartek - Co to jest HTML?
- Marian - Co to jest HTML?
- Ciekawski - Co to jest HTML?
- beka - Co to jest HTML?