Wszystkie artykuły » Tworzenie stron internetowych » Jak pisać dobre teksty marketingowe?

Jak pisać dobre teksty marketingowe?

Aby pisać dobre, chwytliwe teksty, copywriter musi stale trenować swój warsztat. Powinien także śledzić trendy w branży, interesować się nowościami, szukać inspiracji. Poniżej kilka pozycji, z którymi warto się zapoznać.

1. Soap Opera Sequence Marketing to artykuł stworzony przez Wojciecha Bizuba. Do gustu przypadnie szczególnie, tym którzy na co dzień są fanami seriali. Jest to strategia bazująca na tym, co robią twórcy takich właśnie dzieł – budowaniu napięcia. Ponadto odsyła do szukania inspiracji w różnych dziedzinach, nawet tych, które na pozór z copywritingiem nie mają wiele wspólnego.
https://wojciechbizub.pl/2016/12/16/soap-opera-sequence-marketing/

2. Kolejną pozycją jest tekst Darka Puzyrkiewicza, „Jak w 60 minut samodzielnie zwiększyć liczbę zamówień przez stronę internetową?”. Jest to kilka słów o tym, aby do pisania podchodzić z większym luzem, a także o tym, że pisanie nie jest wcale takie skomplikowane, o ile sami tego nie komplikujemy. Znajdziemy tu konkretne porady jak z czegoś przeciętnego stworzyć coś ciekawego, co będzie się wyróżniało w oceanie treści, jakie są dostępne w internecie. Warto przy tym czerpać od autora styl posługiwania się słowem.
http://dynanet.pl/copywriting/2016/copywriting/jak-w-60-minut-samodzielnie-zwiekszyc-liczbe-zamowi

en-przez-strone-internetowa/

3. „5 sposobów na ciekawe teksty marketingowe” Jarka Kaniewskiego, to pomysł na wykorzystanie prostych historii, które z powodzeniem sprawdzają się w marketingu. Wyraźnie widać, że autor swoje rady stosuje we własnych tekstach. Historia to nie tylko bowiem suche fakty, ale i kontekst, który pozwala przemycić dodatkowe, nieoczywiste na pierwszy rzut oka znaczenie.
http://www.copywriter.pl/dobre-teksty-marketingowe/

4. Warto odwiedzić również stronę dawidbaginski.com. Autor poza wpisami, swoją wiedzę przekazuję również w formie warsztatów na żywo. Poza licznymi poradami, uwagami, opartymi na własnych doświadczeniach, Dawid skupia się na mediach społecznościowych i uczy, jak za ich pośrednictwem zbudować silną pozycję na rynku. Swoją wiedzę utrwala także w formie wideo.

5. copywriting-blog.pl przeprowadzi nas natomiast przez poszczególne etapy tworzenia tekstu, wskaże, jakie chwyty powinien stosować copywriter, aby tworzone przez niego treści były nie tylko chwytliwe i poczytne, ale i skuteczne, czyli prowadziły do sprzedaży, czy skorzystania z danej usługi. Dowiemy się stąd również, gdzie takie teksty umieszczać, aby trafiły do odpowiednich odbiorów.