Wszystkie artykuły » Artykuły

Jak UOKiK walczy z fałszywymi opiniami w internecie?

Post Image

Fałszywe opinie to prawdziwa zmora sieci. Z jednej strony są ewidentnym przykładem nieuczciwej konkurencji, z drugiej – zwyczajnie wprowadzają konsumentów w błąd. Niestety pokusa uzupełnienia strony e-sklepu o przychylne komentarze jest czasami zbyt wielka. Zdarza się nawet, że bywa to zlecane profesjonalnym copywriterom, którzy nie dość, że napiszą opinię żywym, prawdopodobnym językiem, to jeszcze i […]

Czytaj dalej...

Trendy SEO 2022

Post Image

SEO, czyli optymalizacja strony pod algorytmy wyszukiwarki, to kwestia ważna dla każdego biznesu. Jeśli chcemy być widoczni w internecie, nie możemy tego bagatelizować. Wręcz przeciwnie – od tego, jak dobrze wykorzystamy możliwości, zależy, czy będziemy w stanie prowadzić firmę konkurencyjną i dochodową. Widoczność w sieci to podstawa. Obok płatnych reklam, to właśnie naturalne wejścia z […]

Czytaj dalej...

Google Direct Answers – co to jest?

Post Image

Czy może być coś lepszego niż pierwsza pozycja w wynikach wyszukiwania? Zdecydowanie. O wiele bardziej pożądanym celem jest osiągnięcie tak zwanej pozycji zerowej. Najprościej ujmując, jest to bezpośrednia odpowiedź na zadane mechanizmom wyszukiwarki pytanie. Sprawdźmy, jak osiągnąć taki efekt, z jakimi konkretnie korzyściami się to wiąże i czy istnieją jakieś minusy.

Czytaj dalej...

SEO czy PPC – jaka strategia SEM lepsza dla małej firmy?

Post Image

Zdobycie zasięgów reklamowych, a przez to pozyskanie nowych klientów, to kluczowy cel w każdym biznesie. Każdy, kto chce pokazać się w sieci, musi na to zwracać uwagę. Jak to osiągnąć? W zależności od tego, jakimi budżetami dysponuje firma, możliwe jest skorzystanie z określonych kanałów i metod reklamowych. Jednym z podstawowych wyborów na początku reklamowania swojej […]

Czytaj dalej...

SaaS w ecommerce

Post Image

Budżet w przypadku biznesu e-commerce to bardzo złożona kwestia. Zwłaszcza na początku, kiedy dopiero wchodzimy w rynek i tak naprawdę liczy się każda przysłowiowa złotówka. Tylko od nas bowiem zależy, ile wydamy na postawienie sklepu i jego miesięczną obsługę. Jakie są widełki? Można działać niemal za darmo, ale można też zainwestować majątek. I w zasadzie […]

Czytaj dalej...

Jakie strategie pozycjonowania stron stosować w 2022?

Post Image

Każdy rok niesie zmiany w sposobie promowania usług oraz produktów w sieci. Oprócz zmian trendów marketingowych, które są dyktowane przez marki i samych konsumentów, istnieje też szereg sztywnych czynników technologicznych, które dyktują warunki gry. Należą do nich przede wszystkim algorytmy wyszukiwarek internetowych. Google, czyli ta najpopularniejsza, nieznacznie zmienia zasady prezentowania wyników wyszukiwania co kilka miesięcy. […]

Czytaj dalej...

Jaki był 2021, a jaki będzie 2022 w social media marketingu?

Post Image

Niezależnie od konsekwencji społecznych oraz gospodarczych, na pewno należy uznać, że mamy za sobą bardzo interesujący rok. 2021 wymusił sporo zmian na niemal każdej branży, w tym także na marketingu. Specjaliści od social media oceniają, co było najistotniejsze dla mediów społecznościowych oraz co wydarzy się w nich w 2022 roku. Opinie i prognozy pochodzą z […]

Czytaj dalej...

Wykorzystanie micro contentu w promowaniu strony internetowej

Post Image

W ostatnim czasie coraz częściej docenia się tzw. micro content marketing. Są to z reguły krótkie, konkretne i łatwe do przyswojenia treści, które mają na celu rozwiązanie pojedynczych problemów lub znalezienie odpowiedzi na pytania nurtujące odbiorcę. Ponadto powinny również przykuwać uwagę, poprawiać wrażenia odbiorców w kontekście czytelności publikowanych treści, a także urozmaicać stronę internetową. Dużym […]

Czytaj dalej...

Jak pisać dobre opisy produktów?

Post Image

Wbrew pozorom w sprzedaży online istotne są nie tylko zdjęcia, ale również opisy produktów. Prawidłowo skonstruowane będą nie tylko pełnić funkcję informacyjną, ale również korzystnie wpłyną na konwersję w esklepie. Przy ich tworzeniu warto wziąć pod uwagę kilka zasad.

Czytaj dalej...

Czy Facebook i Google stworzyły monopol?

Post Image

Jakiś czas temu Google pozbyło się swojego oficjalnego hasła “Don’t be evil” (“Nie badź zły”), które towarzyszyło mu przez lata, nadając firmie charakter idealistycznego, technologicznego giganta. Z kolei Facebook przyzwyczaił nas do moderowania treści w taki sposób, aby budować nam pozytywny obraz świata – wszelkie odstępstwa od tego mogą się spotkać z ostrzeżeniem lub nawet […]

Czytaj dalej...