Coraz więcej firm posiada swoje witryny internetowe. Są tanie w utrzymaniu i potrafią znacznie zwiększyć dochód przedsiębiorstwa. Jest kilka metod, które pozwalają na to, aby strona była widoczna dla potencjalnych klientów. Mniejsze firmy nie mają dużego budżetu, aby zapewnić sobie reklamę w Internecie, dlatego też wiele z nich korzysta z tak zwanego content marketingu. Polega […]
Czytaj dalej...Odkąd elektroniczne newslettery zastąpiły papierowe prenumeraty, stały się jednym ze skuteczniejszych narzędzi marketingowych w sieci. Są one źródłem informacji o firmie, wydarzeniach, nowościach i aktualnościach na stronie. Aby spełniały swoją rolę, czyli zachęcały do skorzystania z usług/produktów, a nie były traktowane jak natarczywy marketing, muszą zostać właściwie przemyślane i przygotowane. Ma to ogromne znaczenie w […]
Czytaj dalej...Czy marketing treści może zastąpić pozycjonowanie?
- 07
- październik
Marketing treści i pozycjonowanie to, na pozór, dwa odrębne światy: jakość kontra ilość. W dobie stale aktualizowanych algorytmów wyszukiwarek, mogłoby się wydawać, że jakość wygra z ilością. Jednak czy to możliwe, by marketing treści istniał bez pozycjonowania?
Czytaj dalej...Jak optymalizować strony responsywne?
- 07
- styczeń
Strony responsywne są to takie witryny, które przystosowano do wielu urządzeń typu komputery PC, tablety czy smartfony. Sama responsywność uzyskiwana jest dzięki przystosowaniu układu strony WWW oraz optymalizacji jej grafiki do różnorodnych wymiarów ekranów, na których witryna ma być prezentowana. Tego rodzaju optymalizacja często dotyczy również skryptów zastosowanych w witrynie. Co jeszcze ukrywa się pod […]
Czytaj dalej...Jak zrobić dobry landing page?
- 26
- listopad
Jeśli użytkownik kliknie w reklamę, to wyświetli mu się strona docelowa tzw. landing page. W odróżnieniu od innych stron internetowych, landing page związany jest z jedną wartością. Wielu specjalistów jest zdania, że jest on dużo lepszy niż klasyczna strona internetowa. W większym stopniu skupia uwagę użytkowników, niejako zmuszając ich do zrobienia konkretnej akcji. Poza tym […]
Czytaj dalej...Jakie zmiany wprowadził Google Koliber?
- 02
- wrzesień
Aktualizacja algorytmu wyszukiwarki Google, obowiązująca pod wdzięczną nazwą Koliber (Hummingbird), jest dla wielu użytkowników wyszukiwarki praktycznie niezauważalna. Mimo to, zmiany wprowadzone przez Kolibra są szeroko dyskutowane, szczególnie przez specjalistów SEO.
Czytaj dalej...Jak stworzyć zaplecze SEO?
- 22
- lipiec
Wzrost ilości firm reklamujących swoje usługi oraz produkty w sieci jest bardzo znaczący. Dziś każde przedsiębiorstwo działające nawet na rynku lokalnym posiada zazwyczaj własną stronę internetową. Natłok informacji sprawia, że nasze własne portale internetową mogą znaleźć się na niekorzystnej, dalszej pozycji i być często pomijane przez użytkowników. Zadania nie ułatwiają także internetowi giganci posiadający niekiedy […]
Czytaj dalej...Jak przyspieszyć działanie WordPressa?
- 05
- czerwiec
Twoja strona w WordPressie działa coraz prężniej, wrzucasz dużo treści, regularnie przybywa ci odwiedzających, a tu nagle – zgrzyt. Strona koszmarnie zwalnia, po dobrych wynikach ani śladu. Jak temu zaradzić? Dlaczego szybkość strony jest tak ważna? O tym poniżej.
Czytaj dalej...Jeszcze do niedawna sytuacja była jasna: im więcej stron (najlepiej wartościowych) linkuje w swojej treści daną witrynę, tym wyższą pozycję witryna ta zajmuje w wynikach wyszukiwania. Teraz jednak, za sprawą nowego algorytmu rosyjskiej wyszukiwarki Yandex, sytuacja w branży SEO może się diametralnie zmienić.
Czytaj dalej...Ogromna większość konsumentów przed zakupem nowego produktu sprawdza opinie o nim w internecie. Podobnie rzecz się ma w przypadku wyboru lekarza, restauracji czy biura podróży. Usługi przetestowane i pozytywnie ocenione przez użytkowników automatycznie zyskują nasze zaufanie.
Czytaj dalej...Kategorie
Najnowsze komentarze
- Mike - Ruch w sieci przenosi się do mobile
- kasztan i bartek - Co to jest HTML?
- Marian - Co to jest HTML?
- Ciekawski - Co to jest HTML?
- beka - Co to jest HTML?