Optymalizacja stron (wytyczne na 2019 rok)
- 07
- styczeń
Katalogi stron – czy jeszcze warto?
- 22
- październik
Katalog stron www to zbiór stron internetowych, pogrupowanych pod względem tematyki. Istnieją katalogi darmowe oraz płatne. O przyjęciu jakiejś strony do katalogu decyduje jego moderator, przy czym w przypadku katalogów płatnych opłata uiszczana jest jeszcze zanim otrzymamy decyzję, która nie zawsze musi być pozytywna.
Czytaj dalej...Czy marketing treści może zastąpić pozycjonowanie?
- 07
- październik
Marketing treści i pozycjonowanie to, na pozór, dwa odrębne światy: jakość kontra ilość. W dobie stale aktualizowanych algorytmów wyszukiwarek, mogłoby się wydawać, że jakość wygra z ilością. Jednak czy to możliwe, by marketing treści istniał bez pozycjonowania?
Czytaj dalej...Jakie zmiany wprowadził Google Koliber?
- 02
- wrzesień
Aktualizacja algorytmu wyszukiwarki Google, obowiązująca pod wdzięczną nazwą Koliber (Hummingbird), jest dla wielu użytkowników wyszukiwarki praktycznie niezauważalna. Mimo to, zmiany wprowadzone przez Kolibra są szeroko dyskutowane, szczególnie przez specjalistów SEO.
Czytaj dalej...Jak stworzyć zaplecze SEO?
- 22
- lipiec
Wzrost ilości firm reklamujących swoje usługi oraz produkty w sieci jest bardzo znaczący. Dziś każde przedsiębiorstwo działające nawet na rynku lokalnym posiada zazwyczaj własną stronę internetową. Natłok informacji sprawia, że nasze własne portale internetową mogą znaleźć się na niekorzystnej, dalszej pozycji i być często pomijane przez użytkowników. Zadania nie ułatwiają także internetowi giganci posiadający niekiedy […]
Czytaj dalej...Jeszcze do niedawna sytuacja była jasna: im więcej stron (najlepiej wartościowych) linkuje w swojej treści daną witrynę, tym wyższą pozycję witryna ta zajmuje w wynikach wyszukiwania. Teraz jednak, za sprawą nowego algorytmu rosyjskiej wyszukiwarki Yandex, sytuacja w branży SEO może się diametralnie zmienić.
Czytaj dalej...Koliber – nowy algorytm Google
- 06
- listopad
Nie da się ukryć, jak ogromny wpływ na funkcjonowanie sieci ma Google. Dlatego też każda nowa aktualizacja któregoś z elementów przeglądarki budzi ogromne emocje. Podobnie było w przypadku wcześniejszych aktualizacji algorytmu Google. Panda oraz Pingwin, bo taką nazwę nosiły wcześniejsze aktualizacje, został stworzony aby wyeliminować z spam i zastąpić go informacjami i większej wartości. Znaczenie […]
Czytaj dalej...Pozycjonowanie na „długi ogon”
- 29
- sierpień
Coraz większa informatyzacja wszystkich dziedzin życia zmusza przedsiębiorców do reklamowania się w Internecie. Najlepszą i najpewniejszą formą reklamy jest reklama zamieszczona w wyszukiwarce internetowej. Nie dziwi więc fakt, że coraz więcej firm stara się uplasować na wyższym miejscu w wynikach wyszukiwania. Im wyższa pozycja, tym więcej uwagi przyciąga reklama zamieszczona na miej. Ogromna konkurencja w […]
Czytaj dalej...Samodzielne promowanie (pozycjonowanie) własnych stron internetowych wymaga wiele samozaparcia oraz wiedzy. Przynosi ono jednak świetne i długofalowe korzyści. Ponadto poświęcając swój czas, oszczędzamy spore sumy pieniędzy, które są niezbędne w przypadku skorzystania z usług profesjonalnych pozycjonerów. Dziś internauci najchętniej szukają unikatowych i ciekawych serwisów, dlatego też tak ważne jest umieszczanie na stronie oryginalnie napisanych i […]
Czytaj dalej...Kategorie
Najnowsze komentarze
- Mike - Ruch w sieci przenosi się do mobile
- kasztan i bartek - Co to jest HTML?
- Marian - Co to jest HTML?
- Ciekawski - Co to jest HTML?
- beka - Co to jest HTML?