Tworzenie stron internetowych

Audyt SEO – kiedy i jak przeprowadzić?

Post Image

Audyt SEO jest to działanie, którego celem jest zebranie wskazówek i uwag, mających poprawić funkcjonowanie strony internetowej. Jest to szczególnie przydatne w sytuacji, gdy strona nie ma zbyt wielu odwiedzin, lub gdy pojawiają się na niej błędy.

Czytaj dalej...

Czym są i jak działają lejki sprzedażowe?

Post Image

Co to jest „lejek sprzedażowy”? Takim terminem określamy specyficzny proces, zachodzący pomiędzy pierwszym zetknięciem klienta z daną marką, a dokonaniem przez niego zakupu. Pytanie brzmi: czy ten proces w ogóle da się ująć w karby?

Czytaj dalej...

Konsekwencje niedopełnienia RODO na stronie internetowej

Post Image

Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych weszło w życie 25 maja tego roku. Ma na celu zwiększenie ochrony danych osobowych przez podmioty, które takie dane gromadzą i przetwarzają.

Czytaj dalej...

Optymalizacja ścieżki zakupowej w ecommerce

Post Image

Sprzedaż internetowa rozwija się w Polsce w dynamicznym tempie. Z każdym rokiem zwiększa się liczba klientów sklepów online. Jednak duża część z odwiedzających taką stronę ostatecznie nie dokonana zakupu, albo dokona go w sklepie stacjonarnym. Aby unikać takich sytuacji, a z odwiedzających zrobić lojalnych klientów, należy wytyczyć właściwą ścieżkę zakupową.

Czytaj dalej...

Live-chat – jak i po co?

Post Image

Wśród posiadaczy sklepów internetowych czy serwisów usługowych ostatnio coraz popularniejsze w kontaktach użytkownik-firma stają się najnowsze formy komunikacji z klientami, m.in. live chaty. Czy warto je zaimplementować na własnej stronie?

Czytaj dalej...

Mobilna wersja strony czy może wystarczy responsywność?

Post Image

W ostatnich latach można zaobserwować duży wzrost liczby użytkowników korzystających z urządzeń mobilnych. Strony powinny być więc dostosowane do urządzeń przenośnych. Najpopularniejszymi rozwiązaniami są strony mobilne i responsywne.

Czytaj dalej...

Jak pisać dobre teksty marketingowe?

Post Image

Aby pisać dobre, chwytliwe teksty, copywriter musi stale trenować swój warsztat. Powinien także śledzić trendy w branży, interesować się nowościami, szukać inspiracji. Poniżej kilka pozycji, z którymi warto się zapoznać.

Czytaj dalej...

Jak sobie radzić z adblockami?

Post Image

Nikt z nas nie lubi nachalnych reklam, dlatego coraz więcej osób korzysta z możliwości ich blokowania, jakie dają programy typu Adblock. Niestety z tego rozwiązania nie są zadowoleni właściciele stron internetowych, dla których reklamy stanowią jedno z głównych źródeł dochodu.

Czytaj dalej...

Zasady pisania dobrych tekstów sprzedażowych

Post Image

Strona internetowa jest nie tylko wizytówką firmy, ale i potężnym narzędziem marketingowym, które umiejętnie wykorzystane, może znacznie podnieść wyniki sprzedażowe firmy oraz pomóc w pozyskaniu nowych klientów. Aby dobrze spełniała swoją rolę, należy zadbać o odpowiednią jakość umieszczanych na niej tekstów sprzedażowych, aby były zachęcające do skorzystania z oferty czy zakupu produktu, ale przy tym […]

Czytaj dalej...

Czy warto przejść z HTTP na HTTPS?

Post Image

Prowadzenie strony internetowej wymaga dbałości o wiele elementów – wygląd, przejrzystość, czy pozycję wyszukiwania w wyszukiwarce. Nie można przy tym zapominać o bezpieczeństwie użytkowników, którzy przeglądając witrynę zostawiają na niej wiele swoich śladów, które mogą zostać wychwycone i wykorzystane przez osoby nieuprawnione.

Czytaj dalej...