Czy WordPress jest bezpieczny?
- 05
- Styczeń

Mimo upływu czasu, WordPress pozostaje najpopularniejszym systemem zarządzania treścią. Według szacunków z 2019 rok, na WordPressie postawione jest ponad 60 milionów stron. Z najwyżej pozycjonowanych 10 milionów stron www na CMS-ie WordPress było postawione aż 33,6%. Jak widać więc, jest to niezwykle popularna technologia. Czy jednak bezpieczna?
Czytaj dalej...
Google posiada ponad 90% rynku wyszukiwarek internetowych, więc aby pojawiać się w wynikach wyszukiwania, trzeba dostosować się do jego polityki. Za wszystkie niedozwolone praktyki można otrzymać filtr, a w najgorszym przypadku bana. Czym różnią się oba pojęcia i jak wejść znowu w łaski Google’a?
Czytaj dalej...Wykorzystywanie plików cookies na stronie
- 11
- Grudzień

Po wejściu większość stron internetowych pojawia się (a przynajmniej, zgodnie z prawem, powinien się pojawić) komunikat mówiący o tym, że witryna wykorzystuje pliki cookies. Czym dokładnie są cookies oraz dlaczego pojawia się taka informacja?
Czytaj dalej...
WordPress jest obecnie najpopularniejszym systemem zarządzania treściami w Internecie, z tego powodu jest również najczęstszym celem hakerskich ataków. Ważne więc, aby dbać o bezpieczeństwo takich witryn.
Czytaj dalej...
Wideomarketing jest obecnie jedną z praktyk najczęściej stosowanych w marketingu online. Przyczyn tego jest kilka: filmy video potrafią być bardziej angażujące i bardziej zapadają klientom w pamięć niż jakiekolwiek inne formy przekazu. Powyższe zasady dotyczą również wykorzystania filmów wideo na firmowej stronie internetowej, która dzięki filmom wideo zyskuje nowe oblicze.
Czytaj dalej...Co to są tagi i ich rola na stronie WWW
- 19
- Lipiec

Tagi to obok kategorii najważniejszy sposób porządkowania treści na stronach internetowych. Nazywane też znacznikami, stanowią słowa lub frazy przypisane do określonego fragmentu informacji. Słowa te są najczęściej w jakiś sposób powiązane pod względem treści z „otagowanym” materiałem. Fragmentem takim może być podstrona witryny internetowej, wpis na blogu lub wpis w serwisie społecznościowym. Tagujemy jednak także […]
Czytaj dalej...
Google AdSense to kolejna z usług internetowego giganta, która ma ułatwić życie użytkownikom sieci. Za jej pomocą na stronach internetowych wyświetlają się reklamy oraz bannery, a właściciele serwisów mogą na tym dodatkowo zarabiać.
Czytaj dalej...
Strony pojawiające się i funkcjonujące w internecie są cały czas monitorowane przez specjalne algorytmy Google (boty, roboty), które wyłapują treści będące spamem, lub z innego powodu wymagające ograniczenia dostępności. Firma ta posiada zdecydowaną większość udziałów w rynku przeglądarek internetowych, warto więc zapoznać się z zabezpieczeniami, jakie może stosować wobec witryn.
Czytaj dalej...Blog na stronie małej firmy
- 22
- Marzec

W dzisiejszych czasach przejrzysta i dobrze prowadzona strona internetowa nie wystarczy do pozyskania klientów i budowania z nimi trwałych relacji. Coraz więcej firm sięga po inne narzędzia marketingowe w celu budowy pozytywnego wizerunku firmy. Jedną z form promocji serwisu internetowego jest blog firmowy. Właściwie i umiejętnie prowadzony, stanowiący integralną część strony internetowej bądź osobną witrynę […]
Czytaj dalej...
Audyt SEO jest to działanie, którego celem jest zebranie wskazówek i uwag, mających poprawić funkcjonowanie strony internetowej. Jest to szczególnie przydatne w sytuacji, gdy strona nie ma zbyt wielu odwiedzin, lub gdy pojawiają się na niej błędy.
Czytaj dalej...Kategorie
Najnowsze komentarze
- beka o Co to jest HTML?
- Hej o Co to jest PROXY?
- Kasia o Co to jest marketing szeptany?
- ElGii o Co to jest HTML?
- Damian o Co to jest SEO? (optymalizacja)