Prowadzenie strony internetowej

Optymalizacja ścieżki zakupowej w ecommerce

Post Image

Sprzedaż internetowa rozwija się w Polsce w dynamicznym tempie. Z każdym rokiem zwiększa się liczba klientów sklepów online. Jednak duża część z odwiedzających taką stronę ostatecznie nie dokonana zakupu, albo dokona go w sklepie stacjonarnym. Aby unikać takich sytuacji, a z odwiedzających zrobić lojalnych klientów, należy wytyczyć właściwą ścieżkę zakupową.

Czytaj dalej...

Live-chat – jak i po co?

Post Image

Wśród posiadaczy sklepów internetowych czy serwisów usługowych ostatnio coraz popularniejsze w kontaktach użytkownik-firma stają się najnowsze formy komunikacji z klientami, m.in. live chaty. Czy warto je zaimplementować na własnej stronie?

Czytaj dalej...

Jak sobie radzić z adblockami?

Post Image

Nikt z nas nie lubi nachalnych reklam, dlatego coraz więcej osób korzysta z możliwości ich blokowania, jakie dają programy typu Adblock. Niestety z tego rozwiązania nie są zadowoleni właściciele stron internetowych, dla których reklamy stanowią jedno z głównych źródeł dochodu.

Czytaj dalej...

Czy warto przejść z HTTP na HTTPS?

Post Image

Prowadzenie strony internetowej wymaga dbałości o wiele elementów – wygląd, przejrzystość, czy pozycję wyszukiwania w wyszukiwarce. Nie można przy tym zapominać o bezpieczeństwie użytkowników, którzy przeglądając witrynę zostawiają na niej wiele swoich śladów, które mogą zostać wychwycone i wykorzystane przez osoby nieuprawnione.

Czytaj dalej...

Pliki cookies a prawo

Piki cookies są to niewielkie pliki tekstowe, wysyłane do przeglądarki przez serwis internetowy. Następnie są odsyłane przez przeglądarkę z powrotem do tego serwisu, dzieje się tak przy każdym kolejnym wejściu na witrynę. Pozwala to na zapamiętanie pewnych danych, które umożliwiają odwiedzanie stron bez konieczności logowania za każdym razem. Pliki te mogą jednak mieć dużo szerszą […]

Czytaj dalej...

Czy marketing treści może zastąpić pozycjonowanie?

Post Image

Marketing treści i pozycjonowanie to, na pozór, dwa odrębne światy: jakość kontra ilość. W dobie stale aktualizowanych algorytmów wyszukiwarek, mogłoby się wydawać, że jakość wygra z ilością. Jednak czy to możliwe, by marketing treści istniał bez pozycjonowania?

Czytaj dalej...

Teksty sprzedażowe – krótkie czy długie?

Post Image

Zarówno długie, jak i krótkie teksty sprzedażowe mają swoich zwolenników. Nie ma reguły na idealne zoptymalizowanie długości tekstu marketingowego, aby spełniał on swoją funkcję sprzedażową. Zanim zacznie się tworzyć treść reklamową należy wziąć pod uwagę takie czynniki jak: grupa docelowa, cel reklamy, typ produktu oraz jego cena, miejsce pojawienia się reklamy, konkurencja i typ reklamodawcy.

Czytaj dalej...

Strona internetowa a przetwarzanie danych osobowych

Post Image

Kwestiami związanymi z ochroną danych osobowych powinni zainteresować się wszyscy ci, którzy prowadzą działalność w internecie. Jest on bowiem łatwym narzędziem do udostępniania informacji personalnych, które zgodnie z polskim prawem podlegają szczególnej ochronie.

Czytaj dalej...

Publikacja zdjęć a zgoda na używanie wizerunku

Post Image

Większość zdjęć, które wykonują fotografowie, zawiera wizerunek człowieka. Dzieje się tak w przypadku portretów, zdjęć reportażowych, pamiątkowych zdjęć z różnych uroczystości, a także zdjęć sportowych. Dlatego też nie ulega najmniejszym wątpliwościom, że temat zgody na wykorzystanie wizerunku osoby uwiecznionej na zdjęciu jest bardzo ważny, dla każdego kto nie zamierza popaść w kłopoty z prawem.

Czytaj dalej...

Co zrobić, gdy ktoś złamie prawa autorskie?

Post Image

Prawa do utworów, czyli prawa autorskie, mogą mieć charakter osobisty lub majątkowy. Te pierwsze są prawami niezbywalnymi i nie podlegają zrzeczeniu się, w związku z czym ich istnienie nie jest ograniczone czasowo. Opisać je można jako więź autora z utworem. Ich naruszenie może odbyć się poprzez wprowadzenie do dzieła nowych elementów, wycinanie jego fragmentów, nadanie […]

Czytaj dalej...