Prowadzenie strony internetowej

Wdrożenie powiadomień PUSH na stronie

Post Image

Ponad 29% użytkowników internetu dokonuje zakupu pod wpływem impulsu – wynika z danych Push-ad.com. Cały czas problemem e-commerce są porzucone koszyki, a wprowadzenie powiadomień push na stronie to jeden ze sposobów zachęcenia użytkowników do zakupów i podniesienia konwersji. Jak je wdrożyć na swojej witrynie?

Czytaj dalej...

Czy WordPress jest bezpieczny?

Post Image

Mimo upływu czasu, WordPress pozostaje najpopularniejszym systemem zarządzania treścią. Według szacunków z 2019 rok, na WordPressie postawione jest ponad 60 milionów stron. Z najwyżej pozycjonowanych 10 milionów stron www na CMS-ie WordPress było postawione aż 33,6%. Jak widać więc, jest to niezwykle popularna technologia. Czy jednak bezpieczna?

Czytaj dalej...

Czy można wyjść z bana Google?

Post Image

Google posiada ponad 90% rynku wyszukiwarek internetowych, więc aby pojawiać się w wynikach wyszukiwania, trzeba dostosować się do jego polityki. Za wszystkie niedozwolone praktyki można otrzymać filtr, a w najgorszym przypadku bana. Czym różnią się oba pojęcia i jak wejść znowu w łaski Google’a?

Czytaj dalej...

Wykorzystywanie plików cookies na stronie

Post Image

Po wejściu większość stron internetowych pojawia się (a przynajmniej, zgodnie z prawem, powinien się pojawić) komunikat mówiący o tym, że witryna wykorzystuje pliki cookies. Czym dokładnie są cookies oraz dlaczego pojawia się taka informacja?

Czytaj dalej...

Podstawowe metody ochrony strony www na WordPressie

WordPress jest obecnie najpopularniejszym systemem zarządzania treściami w Internecie, z tego powodu jest również najczęstszym celem hakerskich ataków. Ważne więc, aby dbać o bezpieczeństwo takich witryn.

Czytaj dalej...

Wykorzystanie materiałów wideo na stronie firmowej

Wideomarketing jest obecnie jedną z praktyk najczęściej stosowanych w marketingu online. Przyczyn tego jest kilka: filmy video potrafią być bardziej angażujące i bardziej zapadają klientom w pamięć niż jakiekolwiek inne formy przekazu. Powyższe zasady dotyczą również wykorzystania filmów wideo na firmowej stronie internetowej, która dzięki filmom wideo zyskuje nowe oblicze.

Czytaj dalej...

Co to są tagi i ich rola na stronie WWW

Tagi to obok kategorii najważniejszy sposób porządkowania treści na stronach internetowych. Nazywane też znacznikami, stanowią słowa lub frazy przypisane do określonego fragmentu informacji. Słowa te są najczęściej w jakiś sposób powiązane pod względem treści z „otagowanym” materiałem. Fragmentem takim może być podstrona witryny internetowej, wpis na blogu lub wpis w serwisie społecznościowym. Tagujemy jednak także […]

Czytaj dalej...

Dlaczego strona jest odrzucana z AdSense?

Google AdSense to kolejna z usług internetowego giganta, która ma ułatwić życie użytkownikom sieci. Za jej pomocą na stronach internetowych wyświetlają się reklamy oraz bannery, a właściciele serwisów mogą na tym dodatkowo zarabiać.

Czytaj dalej...

Czym różni się filtr od bana w Google?

Post Image

Strony pojawiające się i funkcjonujące w internecie są cały czas monitorowane przez specjalne algorytmy Google (boty, roboty), które wyłapują treści będące spamem, lub z innego powodu wymagające ograniczenia dostępności. Firma ta posiada zdecydowaną większość udziałów w rynku przeglądarek internetowych, warto więc zapoznać się z zabezpieczeniami, jakie może stosować wobec witryn.

Czytaj dalej...

Blog na stronie małej firmy

Post Image

W dzisiejszych czasach przejrzysta i dobrze prowadzona strona internetowa nie wystarczy do pozyskania klientów i budowania z nimi trwałych relacji. Coraz więcej firm sięga po inne narzędzia marketingowe w celu budowy pozytywnego wizerunku firmy. Jedną z form promocji serwisu internetowego jest blog firmowy. Właściwie i umiejętnie prowadzony, stanowiący integralną część strony internetowej bądź osobną witrynę […]

Czytaj dalej...