Wszystkie artykuły » Artykuły

Jak znaleźć dobrego copywritera?

Post Image

“Content is king” – to hasło, które przez długi czas było rzucane przez specjalistów od SEO jako żart. Stopniowo niepostrzeżenie traciło to charakter żartu, aż w końcu, obecnie, okazuje się, iż deklaracje Google’a były prawdziwe – to treści odgrywają kluczową rolą w tworzeniu stabilnej pozycji strony w wynikach wyszukiwania. Do tworzenia dobrych treści potrzebujesz dobrego […]

Czytaj dalej...

Co wpływa na pozycję strony w wynikach wyszukiwania?

Post Image

Wysoka pozycja w wynikach wyszukiwania jest kluczowa dla każdego, kto prowadzi biznes. Niezależnie od tego, czy prowadzimy stronę, sklep czy próbujemy pozyskać nowych klientów przez internet, jest to szalenie ważne. Im wyższa pozycja na liście wyników, tym więcej kliknięć. Więcej odwiedzin oznacza z kolei lepsze efekty biznesowe i wyższą sprzedaż. Zwłaszcza w przypadku najpopularniejszych haseł […]

Czytaj dalej...

Reklama w internecie bez cookies

Post Image

Pliki cookies, które umożliwiają stronom internetowym zapamiętywanie informacji o użytkowniku, stanowią podstawę działań marketingowych w sieci. Google zapowiedział, że od roku 2022 w ramach inicjatywy Privacy Sandbox, zamierza wzmocnić ochronę prywatności w sieci poprzez wycofanie plików cookies. Zmiana ta niewątpliwie będzie miała duży wpływ na sposób prowadzenia działań reklamowych w Internecie.

Czytaj dalej...

Najlepsze alternatywy dla WordPressa

Post Image

WordPress jest najpopularniejszym systemem stworzonym do zarządzania stronami internetowymi, który według najnowszych danych obsługuje 36% stron www. na świecie. Choć platforma reklamuje się jako bezpłatna, przy bardziej zaawansowanych funkcjach i narzędziach trzeba liczyć się z opłatami, którą są osobno naliczanie dla każdej z obsługiwanej witryny. Z tego względu wielu właścicieli stron szuka alternatywnych oprogramowań. Co […]

Czytaj dalej...

Storytelling w biznesie

Post Image

Mimo że opowiadanie historii jest sztuką, na stałe wpisało się także w działalność marketingową. Storytelling coraz częściej traktowany jest jako metoda sprzedażowa i element budowania strategii marek.

Czytaj dalej...

Jak pisać artykuły pod SEO?

Post Image

Content marketing w zakresie treści to zazwyczaj specyficzne połączenie umiejętności zrozumiałego i poprawnego pisania z dostosowywaniem treści pod (nieoficjalne) wymogi wyszukiwarki. Są oczywiście działania, które nie zważają na SEO, bo opierają dystrybucję na innych kanałach, jednak w tym artykule skupimy się na tym, jak pisać, żeby teksty były widoczne wysoko w wynikach wyszukiwania.

Czytaj dalej...

Wykorzystywanie Google Analytics przy tworzeniu strony internetowej

Post Image

Istnieje wiele parametrów, które pozwalają zbadać widoczność strony internetowej, wyciągać wnioski i ulepszać ją. Wszystkie je zbiera i w czytelny sposób przedstawia narzędzie od Google, czyli Google Analytics. Jak je wykorzystać przy tworzeniu i prowadzeniu strony internetowej?

Czytaj dalej...

Wdrożenie powiadomień PUSH na stronie

Post Image

Ponad 29% użytkowników internetu dokonuje zakupu pod wpływem impulsu – wynika z danych Push-ad.com. Cały czas problemem e-commerce są porzucone koszyki, a wprowadzenie powiadomień push na stronie to jeden ze sposobów zachęcenia użytkowników do zakupów i podniesienia konwersji. Jak je wdrożyć na swojej witrynie?

Czytaj dalej...

Content marketing – czy warto zatrudnić profesjonalistę?

Post Image

Marketing treści stał się jedną z podstawowych form promowania firm w internecie. To, co jeszcze kilka lat temu wydawało się jedynie opcją do rozważenia, teraz jest żelaznym standardem w działaniach marketingowych online każdego podmiotu. Mówi się, że bloga i social media powinien posiadać każdy, a posiadanie tych kanałów rodzi zapotrzebowanie na treści. Czy można je […]

Czytaj dalej...

Plan contentowy

Post Image

Już wszyscy, nawet nie będący specjalistami od marketingu, wiedzą, że “content is king”. Wartościowe treści bardzo mocno oddziałują na pozycję strony w wynikach wyszukiwania. Co istotne – wpływ ten nie maleje, ale rośnie. Patrząc na to, jakie tendencje dominują w rozwoju algorytmów wyszukiwarek, można się spodziewać, że znaczenie contentu będzie nadal rosło. Dlatego warto wiedzieć, […]

Czytaj dalej...