Wszystkie artykuły » Artykuły

Wykorzystywanie Google Analytics przy tworzeniu strony internetowej

Post Image

Istnieje wiele parametrów, które pozwalają zbadać widoczność strony internetowej, wyciągać wnioski i ulepszać ją. Wszystkie je zbiera i w czytelny sposób przedstawia narzędzie od Google, czyli Google Analytics. Jak je wykorzystać przy tworzeniu i prowadzeniu strony internetowej?

Czytaj dalej...

Wdrożenie powiadomień PUSH na stronie

Post Image

Ponad 29% użytkowników internetu dokonuje zakupu pod wpływem impulsu – wynika z danych Push-ad.com. Cały czas problemem e-commerce są porzucone koszyki, a wprowadzenie powiadomień push na stronie to jeden ze sposobów zachęcenia użytkowników do zakupów i podniesienia konwersji. Jak je wdrożyć na swojej witrynie?

Czytaj dalej...

Content marketing – czy warto zatrudnić profesjonalistę?

Post Image

Marketing treści stał się jedną z podstawowych form promowania firm w internecie. To, co jeszcze kilka lat temu wydawało się jedynie opcją do rozważenia, teraz jest żelaznym standardem w działaniach marketingowych online każdego podmiotu. Mówi się, że bloga i social media powinien posiadać każdy, a posiadanie tych kanałów rodzi zapotrzebowanie na treści. Czy można je […]

Czytaj dalej...

Plan contentowy

Post Image

Już wszyscy, nawet nie będący specjalistami od marketingu, wiedzą, że “content is king”. Wartościowe treści bardzo mocno oddziałują na pozycję strony w wynikach wyszukiwania. Co istotne – wpływ ten nie maleje, ale rośnie. Patrząc na to, jakie tendencje dominują w rozwoju algorytmów wyszukiwarek, można się spodziewać, że znaczenie contentu będzie nadal rosło. Dlatego warto wiedzieć, […]

Czytaj dalej...

Jak prowadzić działania marketingowe w social media?

Post Image

Koordynacja działań w social media przy promowaniu strony internetowej jest jednym z czynników sukcesu. Warto wiedzieć, jak efektywnie łączyć ze sobą różne działania w social media.

Czytaj dalej...

Czy WordPress jest bezpieczny?

Post Image

Mimo upływu czasu, WordPress pozostaje najpopularniejszym systemem zarządzania treścią. Według szacunków z 2019 rok, na WordPressie postawione jest ponad 60 milionów stron. Z najwyżej pozycjonowanych 10 milionów stron www na CMS-ie WordPress było postawione aż 33,6%. Jak widać więc, jest to niezwykle popularna technologia. Czy jednak bezpieczna?

Czytaj dalej...

Konflikt Apple i Facebooka o śledzenie użytkowników

Post Image

Śledzenie zachowań użytkowników w sieci to wciąż potężna broń w rękach reklamodawców. Apple do nowej wersji systemu iOS planuje wprowadzić dodatkowe okno do każdej aplikacji, które będzie wymagało wyraźnej zgody użytkownika na śledzenie jego zachowania w internecie. Co na to Facebook?

Czytaj dalej...

Co to jest VPN?

Post Image

Jeszcze do niedawna O VPN mało kto spoza branży IT pewnie słyszał, ale pandemia i praca zdalna zmusiła wiele firm do tego, aby zapewnić go swoim pracownikom. Wyjaśniamy, czym jest VPN i do czego go wykorzystać.

Czytaj dalej...

Architektura informacji a projektowanie UX

Post Image

Termin user experience (doświadczenie użytkownika, UX, UE) jest stosowane w branży informatycznej już od lat 70. XX wieku. To wtedy zaczęto go używać do określenia całości wrażeń towarzyszących interakcji użytkownika z komputerem. Z kolei architektura informacji jest zbiorem zasad i praktyk mających na celu maksymalizowanie użyteczności i dostępności informacji. Te dwie dyscypliny zazębiają się – […]

Czytaj dalej...

Jak dostosować stronę internetową do osób niepełnosprawnych?

Post Image

Galopująca cyfryzacja życia codziennego narzuca pewne schematy działań poszerzających dostępność stron internetowych dla jak najliczniejszego grona odbiorców. Szczególną grupą są osoby z niepełnosprawnościami. Niestety mimo rosnącej świadomości o UX, strony internetowe wciąż nie są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Na jakie ułatwienia może liczyć niepełnosprawny internauta?

Czytaj dalej...