Wszystkie artykuły » Artykuły

Dlaczego strona jest odrzucana z AdSense?

Google AdSense to kolejna z usług internetowego giganta, która ma ułatwić życie użytkownikom sieci. Za jej pomocą na stronach internetowych wyświetlają się reklamy oraz bannery, a właściciele serwisów mogą na tym dodatkowo zarabiać.

Czytaj dalej...

Czym różni się filtr od bana w Google?

Post Image

Strony pojawiające się i funkcjonujące w internecie są cały czas monitorowane przez specjalne algorytmy Google (boty, roboty), które wyłapują treści będące spamem, lub z innego powodu wymagające ograniczenia dostępności. Firma ta posiada zdecydowaną większość udziałów w rynku przeglądarek internetowych, warto więc zapoznać się z zabezpieczeniami, jakie może stosować wobec witryn.

Czytaj dalej...

Blog na stronie małej firmy

Post Image

W dzisiejszych czasach przejrzysta i dobrze prowadzona strona internetowa nie wystarczy do pozyskania klientów i budowania z nimi trwałych relacji. Coraz więcej firm sięga po inne narzędzia marketingowe w celu budowy pozytywnego wizerunku firmy. Jedną z form promocji serwisu internetowego jest blog firmowy. Właściwie i umiejętnie prowadzony, stanowiący integralną część strony internetowej bądź osobną witrynę […]

Czytaj dalej...

Audyt SEO – kiedy i jak przeprowadzić?

Post Image

Audyt SEO jest to działanie, którego celem jest zebranie wskazówek i uwag, mających poprawić funkcjonowanie strony internetowej. Jest to szczególnie przydatne w sytuacji, gdy strona nie ma zbyt wielu odwiedzin, lub gdy pojawiają się na niej błędy.

Czytaj dalej...

Rich snippets

Rich snippets to inaczej rozszerzone opisy stron internetowych, wyświetlane w wynikach Google. To element każdego wyniku wyszukiwania dla danej frazy, która znajduje się pomiędzy tytułem i adresem strony w kodzie strony.

Czytaj dalej...

Czym są i jak działają lejki sprzedażowe?

Post Image

Co to jest „lejek sprzedażowy”? Takim terminem określamy specyficzny proces, zachodzący pomiędzy pierwszym zetknięciem klienta z daną marką, a dokonaniem przez niego zakupu. Pytanie brzmi: czy ten proces w ogóle da się ująć w karby?

Czytaj dalej...

Optymalizacja stron (wytyczne na 2019 rok)

Post Image

Jakie trendy w optymalizacji stron będą obowiązywać w 2019 roku?

Czytaj dalej...

Marketing w TikTok (musical.ly)

Post Image

Serwis musical.ly, będący chińską platformą służącą do prezentacji krótkich filmików muzycznych z wideo, stał się niedawno częścią platformy społecznościowej Tik Tok. Chińska firma Bytedance Technology kupiła musical.ly w grudniu ubiegłego roku za okrągłą sumę miliarda dolarów.

Czytaj dalej...

Katalogi stron – czy jeszcze warto?

Post Image

Katalog stron www to zbiór stron internetowych, pogrupowanych pod względem tematyki. Istnieją katalogi darmowe oraz płatne. O przyjęciu jakiejś strony do katalogu decyduje jego moderator, przy czym w przypadku katalogów płatnych opłata uiszczana jest jeszcze zanim otrzymamy decyzję, która nie zawsze musi być pozytywna.

Czytaj dalej...

Konsekwencje niedopełnienia RODO na stronie internetowej

Post Image

Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych weszło w życie 25 maja tego roku. Ma na celu zwiększenie ochrony danych osobowych przez podmioty, które takie dane gromadzą i przetwarzają.

Czytaj dalej...