Wszystkie artykuły » Artykuły

Jak prawidłowo zbudować lejek sprzedażowy dla sklepu online?

Post Image

Lejek sprzedażowy to koncepcja marketingowa, która pozwala tak zarządzać zachowaniem klientów w sklepie internetowym, aby skłonić ich do zakupu. Taki model działania powinien być opracowany strategicznie, bo dopiero w takim przypadku przyniesie skutki w postaci zwiększenia przychodów firmy.

Czytaj dalej...

Prawo cytatu a plagiat w artykule internetowym

Post Image

Codziennie w internecie pojawiają się miliardy stron nowych treści. Aktualnie może pisać każdy – post w mediach społecznościowych, artykuł na bloga, komentarz do tekstu, eksperckie opracowanie czy treści promocyjne w ramach content marketingu. Trudno wymyślić coś odkrywczego, czego nikt jeszcze nie napisał. Dlatego często bazujemy na treściach, które już powstały. Jak legalnie cytować innych autorów, […]

Czytaj dalej...

Czym są aplety?

Aplety to skrót od angielskiego słowa application. Aplety, w języku angielskim nazywane zdrobniale applet, to w najszerszym znaczeniu niewielkie aplikacje, wykonujące jedno zadanie. Są pisane w skompilowanym języku, innym niż HTML lub język skryptowy.

Czytaj dalej...

Czy można wyjść z bana Google?

Post Image

Google posiada ponad 90% rynku wyszukiwarek internetowych, więc aby pojawiać się w wynikach wyszukiwania, trzeba dostosować się do jego polityki. Za wszystkie niedozwolone praktyki można otrzymać filtr, a w najgorszym przypadku bana. Czym różnią się oba pojęcia i jak wejść znowu w łaski Google’a?

Czytaj dalej...

Jak pandemia koronawirusa wpływa na ruch w internecie?

Post Image

Koronawirus ma ogromny wpływ na całą gospodarkę światową. Na obecnej sytuacji większość przedsiębiorstw niestety straci. Ale nie serwisy internetowe, bo do właśnie do sieci przeniosło się teraz życie. Netflix, HBO go, Facebook, Instagram i branża e-commerce – to namiastka normalności dla wszystkich siedzących w domu Polaków. Pandemia koronawirusa sprawiła, że ruch internetowy jest teraz bardziej […]

Czytaj dalej...

Jakie treści na stronę internetową – krótkie czy długie?

Post Image

Content jest niezwykle ważny. Wie to każdy, kto choć trochę zna się na marketingu internetowym. Treści, które widnieją na stronach internetowych przyczyniają się do pozycjonowania witryny. Przestrzegając pewnych zasad można wspiąć się na sam szczyt wyników wyszukiwania. A przecież to właśnie jest cel każdego właściciela strony www.

Czytaj dalej...

Rząd chce ograniczyć dostęp do pornografii

Post Image

Zła wiadomość dla wszystkich, którzy korzystali i korzystają z treści pornograficznych w Internecie. Dostęp do nich ma zostać dość rygorystycznie ograniczony. Taka jest propozycja rządu, która prawdopodobnie wejdzie w życie jeszcze pod koniec 2020 roku. Skąd taka decyzja i czego można spodziewać się po takich deklaracjach?

Czytaj dalej...

Co będzie ważne w content marketingu w 2020 roku?

Post Image

Strategie content marketingu zmieniają się bardzo dynamicznie, właściwie cały czas. Aby strona była widoczna w wyszukiwarce trzeba być na bieżąco. To dobry moment by spojrzeć w przód i wejść przygotowanym w rok 2020. Czego można spodziewać się po nadchodzących 12 miesiącach? Co przygotowało Google dla swoich użytkowników?

Czytaj dalej...

Wykorzystywanie plików cookies na stronie

Post Image

Po wejściu większość stron internetowych pojawia się (a przynajmniej, zgodnie z prawem, powinien się pojawić) komunikat mówiący o tym, że witryna wykorzystuje pliki cookies. Czym dokładnie są cookies oraz dlaczego pojawia się taka informacja?

Czytaj dalej...

Mailing jako sposób promowania strony internetowej

Post Image

Promowanie strony internetowej powinno się odbywać zgodnie z przemyślaną strategią. Wśród najpopularniejszych metod, jakie temu służą, jest mailing. Na czym polega i jaka jest jego skuteczność?

Czytaj dalej...