Wszystkie artykuły » Artykuły

Optymalizacja ścieżki zakupowej w ecommerce

Post Image

Sprzedaż internetowa rozwija się w Polsce w dynamicznym tempie. Z każdym rokiem zwiększa się liczba klientów sklepów online. Jednak duża część z odwiedzających taką stronę ostatecznie nie dokonana zakupu, albo dokona go w sklepie stacjonarnym. Aby unikać takich sytuacji, a z odwiedzających zrobić lojalnych klientów, należy wytyczyć właściwą ścieżkę zakupową.

Czytaj dalej...

ACTA 2 – co ma regulować?

Post Image

Dyrektywa o prawach autorskich, nazywana ACTA 2, została kilka dni temu odrzucona przez Parlament Europejski. Póki co dokument nie wejdzie więc w życie. Co spowodowało, że obawiano się, że spowoduje ona wprowadzenie cenzury w Internecie?

Czytaj dalej...

Co to jest RODO?

Post Image

RODO to Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych, które weszło w życie 25 maja tego roku. Do polskiego porządku prawnego weszło na mocy unijnych wytycznych, a jego celem jest zwiększenie ochrony prywatności osób udostępniających swoje dane osobowe różnym podmiotom.

Czytaj dalej...

Marketing automation

Marketing automation (inaczej automatyzacja marketingu) to prowadzenie działań marketingowych z wykorzystaniem specjalnego, dedykowanego oprogramowania oraz narzędzi przeznaczonych do zbierania i przetwarzania informacji na temat klientów, wspierających analizę danych, planowanie publikacji contentu i automatyzacji interakcji z odbiorcami, dzięki czemu przyczynia się do udoskonalania procesów sprzedażowych, content marketingowych i reklamowych. Jednak jej głównym celem jest przede wszystkim […]

Czytaj dalej...

Live-chat – jak i po co?

Post Image

Wśród posiadaczy sklepów internetowych czy serwisów usługowych ostatnio coraz popularniejsze w kontaktach użytkownik-firma stają się najnowsze formy komunikacji z klientami, m.in. live chaty. Czy warto je zaimplementować na własnej stronie?

Czytaj dalej...

Co to jest AMP Stories?

AMP, czyli Accelerated Mobile Pages, to narzędzie pozwalające optymalizować przeglądanie stron internetowych na urządzeniach mobilnych, dzięki dostosowaniu ich do wielkości urządzenia i jego parametrów. Najlepiej sprawdza się na stronach z przewagą tekstu niż grafiki.

Czytaj dalej...

Mobilna wersja strony czy może wystarczy responsywność?

Post Image

W ostatnich latach można zaobserwować duży wzrost liczby użytkowników korzystających z urządzeń mobilnych. Strony powinny być więc dostosowane do urządzeń przenośnych. Najpopularniejszymi rozwiązaniami są strony mobilne i responsywne.

Czytaj dalej...

Co to jest landing page?

Pozwalają zwiększyć konwersję, lecz mogą stanowić także zwykłe, osobne strony internetowe – mowa o landing page, czyli tzw. stronie lądowania. Co to jest landing page i w jakich celach się je tworzy?

Czytaj dalej...

Projektowanie stron WWW – omówienie raportu Interaktywnie.com

Post Image

W niepamięć odeszły czasy gdy reklama internetowa opierała się na wyskakujących okienkach lub tysiącach rozsyłanych w ciemno wiadomości e-mail. Obecnie marketing w Internecie to dynamicznie rozwijająca się branża, której wartość liczona jest w setkach miliardów dolarów. Podobnie jak z każdą inną dziedziną gospodarki, promocja w sieci podlega pewnym trendom i modom. Tysiące osób na całym […]

Czytaj dalej...

Google News – czy warto i jak to zrobić?

Post Image

Google news to internetowy agregator wiadomości z serwisów internetowych. Innymi słowy to usługa, która gromadzi nagłówki ze stron internetowych i umieszcza je w jednym miejscu, po czym wyświetla najważniejsze z nich.

Czytaj dalej...