Wszystkie artykuły » Artykuły

Ruch w sieci przenosi się do mobile

Post Image

Już ponad połowa użytkowników Internetu korzysta z urządzeń mobilnych. Trudno zresztą nie zauważyć, że coraz więcej wokół nas smartfonów czy tabletów. Czy jednak oznacza to, że tradycyjne komputery będą powoli odchodzić do lamusa?

Czytaj dalej...

Zasady pisania dobrych tekstów sprzedażowych

Post Image

Strona internetowa jest nie tylko wizytówką firmy, ale i potężnym narzędziem marketingowym, które umiejętnie wykorzystane, może znacznie podnieść wyniki sprzedażowe firmy oraz pomóc w pozyskaniu nowych klientów. Aby dobrze spełniała swoją rolę, należy zadbać o odpowiednią jakość umieszczanych na niej tekstów sprzedażowych, aby były zachęcające do skorzystania z oferty czy zakupu produktu, ale przy tym […]

Czytaj dalej...

Czy warto przejść z HTTP na HTTPS?

Post Image

Prowadzenie strony internetowej wymaga dbałości o wiele elementów – wygląd, przejrzystość, czy pozycję wyszukiwania w wyszukiwarce. Nie można przy tym zapominać o bezpieczeństwie użytkowników, którzy przeglądając witrynę zostawiają na niej wiele swoich śladów, które mogą zostać wychwycone i wykorzystane przez osoby nieuprawnione.

Czytaj dalej...

Pomysły na content marketing dla małej firmy

Post Image

Coraz więcej firm posiada swoje witryny internetowe. Są tanie w utrzymaniu i potrafią znacznie zwiększyć dochód przedsiębiorstwa. Jest kilka metod, które pozwalają na to, aby strona była widoczna dla potencjalnych klientów. Mniejsze firmy nie mają dużego budżetu, aby zapewnić sobie reklamę w Internecie, dlatego też wiele z nich korzysta z tak zwanego content marketingu. Polega […]

Czytaj dalej...

Co to jest AMP?

Accelerated Mobile Pages (AMP) – czyli przyspieszone strony mobilne, to standard tworzenia stron internetowych, które wczytują się szybko nawet jeśli użytkownik korzysta z powolnej sieci. Strony takie wyświetlają się poprawnie na urządzeniach mobilnych. Witryny obsługiwane w standardzie AMP zawierają dodatkowe informacje, dzięki czemu mogą obsługiwać specjalne funkcje wyświetlania w wynikach najpopularniejszej przeglądarki internetowej.

Czytaj dalej...

Jak dostosować stronę do urządzeń mobilnych?

Post Image

Przeglądanie stron internetowych nie wymaga już posiadania komputera. Na niewielkich ekranach smartfonów czy tabletów można śmiało serfować po sieci. To właśnie urządzenia mobilne są częstszym narzędziem do pracy i rozrywki online niż komputera. Dlatego też tak ważne jest, aby nasza strona był dobrze skonfigurowana i była wykonania w technologii responsywnej. Niepoprawne wyświetlanie się na mniejszych […]

Czytaj dalej...

Pliki cookies a prawo

Piki cookies są to niewielkie pliki tekstowe, wysyłane do przeglądarki przez serwis internetowy. Następnie są odsyłane przez przeglądarkę z powrotem do tego serwisu, dzieje się tak przy każdym kolejnym wejściu na witrynę. Pozwala to na zapamiętanie pewnych danych, które umożliwiają odwiedzanie stron bez konieczności logowania za każdym razem. Pliki te mogą jednak mieć dużo szerszą […]

Czytaj dalej...

O czym pamiętać, tworząc newsletter?

Post Image

Odkąd elektroniczne newslettery zastąpiły papierowe prenumeraty, stały się jednym ze skuteczniejszych narzędzi marketingowych w sieci. Są one źródłem informacji o firmie, wydarzeniach, nowościach i aktualnościach na stronie. Aby spełniały swoją rolę, czyli zachęcały do skorzystania z usług/produktów, a nie były traktowane jak natarczywy marketing, muszą zostać właściwie przemyślane i przygotowane. Ma to ogromne znaczenie w […]

Czytaj dalej...

„Mój chłopak mnie nie zauważa”, czyli nowe nazwy produktów w IKEA

Post Image

Rewolucja w nowej kampanii marketingowej IKEA. Zmienia ona nazwy swoich produktów, tak by odpowiadały najczęściej wpisywanym przez Szwedów w wyszukiwarce Google frazom.

Czytaj dalej...

Co to jest CPC?

CPC, czyli Cost Per Click (płatność za kliknięcie) to najpowszechniejszy model rozliczeń w reklamie internetowej, np. w kampanii bannerowej, gdzie reklamodawca ponosi koszt pojedynczego kliknięcia, czyli płaci tylko wtedy, gdy użytkownik kliknie w jego reklamę. Samo wyświetlenie danej reklamy/linku jest bezpłatne.

Czytaj dalej...