Optymalizacja stron (wytyczne na 2019 rok)
- 07
- Styczeń
Marketing w TikTok (musical.ly)
- 13
- Listopad

Serwis musical.ly, będący chińską platformą służącą do prezentacji krótkich filmików muzycznych z wideo, stał się niedawno częścią platformy społecznościowej Tik Tok. Chińska firma Bytedance Technology kupiła musical.ly w grudniu ubiegłego roku za okrągłą sumę miliarda dolarów.
Czytaj dalej...Katalogi stron – czy jeszcze warto?
- 22
- Październik

Katalog stron www to zbiór stron internetowych, pogrupowanych pod względem tematyki. Istnieją katalogi darmowe oraz płatne. O przyjęciu jakiejś strony do katalogu decyduje jego moderator, przy czym w przypadku katalogów płatnych opłata uiszczana jest jeszcze zanim otrzymamy decyzję, która nie zawsze musi być pozytywna.
Czytaj dalej...Google News – czy warto i jak to zrobić?
- 24
- Listopad

Google news to internetowy agregator wiadomości z serwisów internetowych. Innymi słowy to usługa, która gromadzi nagłówki ze stron internetowych i umieszcza je w jednym miejscu, po czym wyświetla najważniejsze z nich.
Czytaj dalej...
Wiele z tych osób, które prowadzą własną działalność gospodarczą stara się wychodzić naprzeciw oczekiwaniom własnych klientów. Aczkolwiek co zrobić w sytuacji, gdy krytyka ze strony klienta – szczególnie ta przedstawiana w internecie – jest niepoprawnie krzywdząca… Otóż w dzisiejszych czasach, gdy dostęp do internetu ma praktycznie każdy, przedsiębiorcy są szczególnie narażeni na tego typu wyrażanie […]
Czytaj dalej...Zasady pisania dobrych tekstów sprzedażowych
- 23
- Czerwiec

Strona internetowa jest nie tylko wizytówką firmy, ale i potężnym narzędziem marketingowym, które umiejętnie wykorzystane, może znacznie podnieść wyniki sprzedażowe firmy oraz pomóc w pozyskaniu nowych klientów. Aby dobrze spełniała swoją rolę, należy zadbać o odpowiednią jakość umieszczanych na niej tekstów sprzedażowych, aby były zachęcające do skorzystania z oferty czy zakupu produktu, ale przy tym […]
Czytaj dalej...
Coraz więcej firm posiada swoje witryny internetowe. Są tanie w utrzymaniu i potrafią znacznie zwiększyć dochód przedsiębiorstwa. Jest kilka metod, które pozwalają na to, aby strona była widoczna dla potencjalnych klientów. Mniejsze firmy nie mają dużego budżetu, aby zapewnić sobie reklamę w Internecie, dlatego też wiele z nich korzysta z tak zwanego content marketingu. Polega […]
Czytaj dalej...
Odkąd elektroniczne newslettery zastąpiły papierowe prenumeraty, stały się jednym ze skuteczniejszych narzędzi marketingowych w sieci. Są one źródłem informacji o firmie, wydarzeniach, nowościach i aktualnościach na stronie. Aby spełniały swoją rolę, czyli zachęcały do skorzystania z usług/produktów, a nie były traktowane jak natarczywy marketing, muszą zostać właściwie przemyślane i przygotowane. Ma to ogromne znaczenie w […]
Czytaj dalej...Czy marketing treści może zastąpić pozycjonowanie?
- 07
- Październik

Marketing treści i pozycjonowanie to, na pozór, dwa odrębne światy: jakość kontra ilość. W dobie stale aktualizowanych algorytmów wyszukiwarek, mogłoby się wydawać, że jakość wygra z ilością. Jednak czy to możliwe, by marketing treści istniał bez pozycjonowania?
Czytaj dalej...Jak optymalizować strony responsywne?
- 07
- Styczeń

Strony responsywne są to takie witryny, które przystosowano do wielu urządzeń typu komputery PC, tablety czy smartfony. Sama responsywność uzyskiwana jest dzięki przystosowaniu układu strony WWW oraz optymalizacji jej grafiki do różnorodnych wymiarów ekranów, na których witryna ma być prezentowana. Tego rodzaju optymalizacja często dotyczy również skryptów zastosowanych w witrynie. Co jeszcze ukrywa się pod […]
Czytaj dalej...Kategorie
Najnowsze komentarze
- beka o Co to jest HTML?
- Hej o Co to jest PROXY?
- Kasia o Co to jest marketing szeptany?
- ElGii o Co to jest HTML?
- Damian o Co to jest SEO? (optymalizacja)