Promowanie stron internetowych

Czy linki w SEO stracą znaczenie?

Post Image

Jeszcze do niedawna sytuacja była jasna: im więcej stron (najlepiej wartościowych) linkuje w swojej treści daną witrynę, tym wyższą pozycję witryna ta zajmuje w wynikach wyszukiwania. Teraz jednak, za sprawą nowego algorytmu rosyjskiej wyszukiwarki Yandex, sytuacja w branży SEO może się diametralnie zmienić.

Czytaj dalej...

Jak prowadzić marketing szeptany?

Post Image

Ogromna większość konsumentów przed zakupem nowego produktu sprawdza opinie o nim w internecie. Podobnie rzecz się ma w przypadku wyboru lekarza, restauracji czy biura podróży. Usługi przetestowane i pozytywnie ocenione przez użytkowników automatycznie zyskują nasze zaufanie.

Czytaj dalej...

Optymalizacja strony internetowej – podstawowe działania

Post Image

Optymalizacja stron WWW jest pojęciem bardzo rozległym. W ogólnym znaczeniu obejmuje ona zakres działań i metod dążących do wyznaczenia najlepszych rozwiązań z punktu widzenia określonych zagadnień, takich jak szybkość, wydajność, dostępność witryny. Cel ten może być osiągnięty poprzez dostosowanie treści strony internetowej oraz jej kodu pod określonym kątem.

Czytaj dalej...

Zasady skutecznego web copywritingu

Post Image

Web copywriting polega na pisaniu tekstów na witryny internetowe, przede wszystkim w celu pozycjonowania stron. Celem copywritingu może być także wpływ na sprzedaż pośrednią lub bezpośrednią, dlatego aby zwiększyć skuteczność i zainteresowanie pisanym tekstem, należy trzymać się kilku kluczowych zasad.

Czytaj dalej...

Podstawy SEO

Post Image

Search engine optimization – SEO, czyli pozycjonowanie lub inaczej optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych. Celem jest uzyskanie przez dany serwis internetowy jak najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwarek internetowych. Wyszukiwanie odbywa się po wybranych frazach i słowach kluczowych, dlatego umieszczenie ich w danym tekście wpływa na efektywność wyszukiwania. Proces pozycjonowania odbywa się na znanych elementach działania algorytmu […]

Czytaj dalej...

Koliber – nowy algorytm Google

Post Image

Nie da się ukryć, jak ogromny wpływ na funkcjonowanie sieci ma Google. Dlatego też każda nowa aktualizacja któregoś z elementów przeglądarki budzi ogromne emocje. Podobnie było w przypadku wcześniejszych aktualizacji algorytmu Google. Panda oraz Pingwin, bo taką nazwę nosiły wcześniejsze aktualizacje, został stworzony aby wyeliminować z spam i zastąpić go informacjami i większej wartości. Znaczenie […]

Czytaj dalej...

Pozycjonowanie na „długi ogon”

Post Image

Coraz większa informatyzacja wszystkich dziedzin życia zmusza przedsiębiorców do reklamowania się w Internecie. Najlepszą i najpewniejszą formą reklamy jest reklama zamieszczona w wyszukiwarce internetowej. Nie dziwi więc fakt, że coraz więcej firm stara się uplasować na wyższym miejscu w wynikach wyszukiwania. Im wyższa pozycja, tym więcej uwagi przyciąga reklama zamieszczona na miej. Ogromna konkurencja w […]

Czytaj dalej...

Pozycjonowanie – co można zrobić samemu

Post Image

Samodzielne promowanie (pozycjonowanie) własnych stron internetowych wymaga wiele samozaparcia oraz wiedzy. Przynosi ono jednak świetne i długofalowe korzyści. Ponadto poświęcając swój czas, oszczędzamy spore sumy pieniędzy, które są niezbędne w przypadku skorzystania z usług profesjonalnych pozycjonerów. Dziś internauci najchętniej szukają unikatowych i ciekawych serwisów, dlatego też tak ważne jest umieszczanie na stronie oryginalnie napisanych i […]

Czytaj dalej...