Wszystkie artykuły » ArtykułyPage 4

Plan contentowy

Post Image

Już wszyscy, nawet nie będący specjalistami od marketingu, wiedzą, że “content is king”. Wartościowe treści bardzo mocno oddziałują na pozycję strony w wynikach wyszukiwania. Co istotne – wpływ ten nie maleje, ale rośnie. Patrząc na to, jakie tendencje dominują w rozwoju algorytmów wyszukiwarek, można się spodziewać, że znaczenie contentu będzie nadal rosło. Dlatego warto wiedzieć, […]

Czytaj dalej...

Jak prowadzić działania marketingowe w social media?

Post Image

Koordynacja działań w social media przy promowaniu strony internetowej jest jednym z czynników sukcesu. Warto wiedzieć, jak efektywnie łączyć ze sobą różne działania w social media.

Czytaj dalej...

Czy WordPress jest bezpieczny?

Post Image

Mimo upływu czasu, WordPress pozostaje najpopularniejszym systemem zarządzania treścią. Według szacunków z 2019 rok, na WordPressie postawione jest ponad 60 milionów stron. Z najwyżej pozycjonowanych 10 milionów stron www na CMS-ie WordPress było postawione aż 33,6%. Jak widać więc, jest to niezwykle popularna technologia. Czy jednak bezpieczna?

Czytaj dalej...

Konflikt Apple i Facebooka o śledzenie użytkowników

Post Image

Śledzenie zachowań użytkowników w sieci to wciąż potężna broń w rękach reklamodawców. Apple do nowej wersji systemu iOS planuje wprowadzić dodatkowe okno do każdej aplikacji, które będzie wymagało wyraźnej zgody użytkownika na śledzenie jego zachowania w internecie. Co na to Facebook?

Czytaj dalej...

Co to jest VPN?

Post Image

Jeszcze do niedawna O VPN mało kto spoza branży IT pewnie słyszał, ale pandemia i praca zdalna zmusiła wiele firm do tego, aby zapewnić go swoim pracownikom. Wyjaśniamy, czym jest VPN i do czego go wykorzystać.

Czytaj dalej...

Architektura informacji a projektowanie UX

Post Image

Termin user experience (doświadczenie użytkownika, UX, UE) jest stosowane w branży informatycznej już od lat 70. XX wieku. To wtedy zaczęto go używać do określenia całości wrażeń towarzyszących interakcji użytkownika z komputerem. Z kolei architektura informacji jest zbiorem zasad i praktyk mających na celu maksymalizowanie użyteczności i dostępności informacji. Te dwie dyscypliny zazębiają się – […]

Czytaj dalej...

Jak dostosować stronę internetową do osób niepełnosprawnych?

Post Image

Galopująca cyfryzacja życia codziennego narzuca pewne schematy działań poszerzających dostępność stron internetowych dla jak najliczniejszego grona odbiorców. Szczególną grupą są osoby z niepełnosprawnościami. Niestety mimo rosnącej świadomości o UX, strony internetowe wciąż nie są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Na jakie ułatwienia może liczyć niepełnosprawny internauta?

Czytaj dalej...

Jak uwzględnić crawl budget w strategii SEO?

Post Image

Crawl budget to dosyć świeży termin w branży SEO. Oznacza on nakład pracy, jaki boty Google są skłonne poświęcić danej witrynie. W oczywisty sposób wpływa to na strategie optymalizacyjne, ponieważ ograniczony nakład pracy oznacza, iż część podstron może w ogóle nie zostać zaindeksowana. Jak to uwzględnić w strategii optymalizacyjnej?

Czytaj dalej...

Jak prawidłowo zbudować lejek sprzedażowy dla sklepu online?

Post Image

Lejek sprzedażowy to koncepcja marketingowa, która pozwala tak zarządzać zachowaniem klientów w sklepie internetowym, aby skłonić ich do zakupu. Taki model działania powinien być opracowany strategicznie, bo dopiero w takim przypadku przyniesie skutki w postaci zwiększenia przychodów firmy.

Czytaj dalej...

Prawo cytatu a plagiat w artykule internetowym

Post Image

Codziennie w internecie pojawiają się miliardy stron nowych treści. Aktualnie może pisać każdy – post w mediach społecznościowych, artykuł na bloga, komentarz do tekstu, eksperckie opracowanie czy treści promocyjne w ramach content marketingu. Trudno wymyślić coś odkrywczego, czego nikt jeszcze nie napisał. Dlatego często bazujemy na treściach, które już powstały. Jak legalnie cytować innych autorów, […]

Czytaj dalej...