Accelerated Mobile Pages (AMP) – czyli przyspieszone strony mobilne, to standard tworzenia stron internetowych, które wczytują się szybko nawet jeśli użytkownik korzysta z powolnej sieci. Strony takie wyświetlają się poprawnie na urządzeniach mobilnych. Witryny obsługiwane w standardzie AMP zawierają dodatkowe informacje, dzięki czemu mogą obsługiwać specjalne funkcje wyświetlania w wynikach najpopularniejszej przeglądarki internetowej.
Czytaj dalej...Przeglądanie stron internetowych nie wymaga już posiadania komputera. Na niewielkich ekranach smartfonów czy tabletów można śmiało serfować po sieci. To właśnie urządzenia mobilne są częstszym narzędziem do pracy i rozrywki online niż komputera. Dlatego też tak ważne jest, aby nasza strona był dobrze skonfigurowana i była wykonania w technologii responsywnej. Niepoprawne wyświetlanie się na mniejszych […]
Czytaj dalej...Pliki cookies a prawo
- 01
- marzec
Piki cookies są to niewielkie pliki tekstowe, wysyłane do przeglądarki przez serwis internetowy. Następnie są odsyłane przez przeglądarkę z powrotem do tego serwisu, dzieje się tak przy każdym kolejnym wejściu na witrynę. Pozwala to na zapamiętanie pewnych danych, które umożliwiają odwiedzanie stron bez konieczności logowania za każdym razem. Pliki te mogą jednak mieć dużo szerszą […]
Czytaj dalej...Odkąd elektroniczne newslettery zastąpiły papierowe prenumeraty, stały się jednym ze skuteczniejszych narzędzi marketingowych w sieci. Są one źródłem informacji o firmie, wydarzeniach, nowościach i aktualnościach na stronie. Aby spełniały swoją rolę, czyli zachęcały do skorzystania z usług/produktów, a nie były traktowane jak natarczywy marketing, muszą zostać właściwie przemyślane i przygotowane. Ma to ogromne znaczenie w […]
Czytaj dalej...Rewolucja w nowej kampanii marketingowej IKEA. Zmienia ona nazwy swoich produktów, tak by odpowiadały najczęściej wpisywanym przez Szwedów w wyszukiwarce Google frazom.
Czytaj dalej...CPC, czyli Cost Per Click (płatność za kliknięcie) to najpowszechniejszy model rozliczeń w reklamie internetowej, np. w kampanii bannerowej, gdzie reklamodawca ponosi koszt pojedynczego kliknięcia, czyli płaci tylko wtedy, gdy użytkownik kliknie w jego reklamę. Samo wyświetlenie danej reklamy/linku jest bezpłatne.
Czytaj dalej...Czy marketing treści może zastąpić pozycjonowanie?
- 07
- październik
Marketing treści i pozycjonowanie to, na pozór, dwa odrębne światy: jakość kontra ilość. W dobie stale aktualizowanych algorytmów wyszukiwarek, mogłoby się wydawać, że jakość wygra z ilością. Jednak czy to możliwe, by marketing treści istniał bez pozycjonowania?
Czytaj dalej...Generatory treści (inaczej zwane mieszarkami lub synomizatorami) to skrypty, które na podstawie gotowego artykułu mogą wygenerować unikalne treści.
Czytaj dalej...Content marketing (tzw. marketing treści) to działania zmierzające do tworzenia i rozpowszechniania atrakcyjnych, pożądanych treści zorientowanych na ściśle określonego odbiorcę w sieci internetowej. Ich celem jest nie tylko pozyskanie lojalnego klienta, ale też nawiązanie z nim długotrwałej relacji, przewidującej zaangażowanie obu stron.
Czytaj dalej...- Słownik webmastera
- Tagged with : marketing treści
- 1 komentarz.
PageRank to matematyczny algorytm wykorzystywany przez wyszukiwarkę w celu ustalenia kolejności stron w przedstawionych użytkownikowi wynikach wyszukiwania.
Czytaj dalej...- Słownik webmastera
- Tagged with : Google
- Brak komentarzy
Kategorie
Najnowsze komentarze
- Mike - Ruch w sieci przenosi się do mobile
- kasztan i bartek - Co to jest HTML?
- Marian - Co to jest HTML?
- Ciekawski - Co to jest HTML?
- beka - Co to jest HTML?