Wideomarketing jest obecnie jedną z praktyk najczęściej stosowanych w marketingu online. Przyczyn tego jest kilka: filmy video potrafią być bardziej angażujące i bardziej zapadają klientom w pamięć niż jakiekolwiek inne formy przekazu. Powyższe zasady dotyczą również wykorzystania filmów wideo na firmowej stronie internetowej, która dzięki filmom wideo zyskuje nowe oblicze.
Czytaj dalej...Co to są tagi i ich rola na stronie WWW
- 19
- lipiec
Tagi to obok kategorii najważniejszy sposób porządkowania treści na stronach internetowych. Nazywane też znacznikami, stanowią słowa lub frazy przypisane do określonego fragmentu informacji. Słowa te są najczęściej w jakiś sposób powiązane pod względem treści z „otagowanym” materiałem. Fragmentem takim może być podstrona witryny internetowej, wpis na blogu lub wpis w serwisie społecznościowym. Tagujemy jednak także […]
Czytaj dalej...Nie skazuj się na SEO
- 25
- czerwiec
Warto pamiętać o tym, że uzależnienie ruchu przychodzącego na stronę internetową tylko od jednego źródła, wcale nie jest dobrym rozwiązaniem. Największa ilość ruchu do stron trafia oczywiście z wyszukiwarki Google. W praktyce wyniki wyszukiwania Google mogą działać na niekorzyść właściciela danej strony np. przy zmianie algorytmów wyszukiwania.
Czytaj dalej...Google AdSense to kolejna z usług internetowego giganta, która ma ułatwić życie użytkownikom sieci. Za jej pomocą na stronach internetowych wyświetlają się reklamy oraz bannery, a właściciele serwisów mogą na tym dodatkowo zarabiać.
Czytaj dalej...Strony pojawiające się i funkcjonujące w internecie są cały czas monitorowane przez specjalne algorytmy Google (boty, roboty), które wyłapują treści będące spamem, lub z innego powodu wymagające ograniczenia dostępności. Firma ta posiada zdecydowaną większość udziałów w rynku przeglądarek internetowych, warto więc zapoznać się z zabezpieczeniami, jakie może stosować wobec witryn.
Czytaj dalej...Blog na stronie małej firmy
- 22
- marzec
W dzisiejszych czasach przejrzysta i dobrze prowadzona strona internetowa nie wystarczy do pozyskania klientów i budowania z nimi trwałych relacji. Coraz więcej firm sięga po inne narzędzia marketingowe w celu budowy pozytywnego wizerunku firmy. Jedną z form promocji serwisu internetowego jest blog firmowy. Właściwie i umiejętnie prowadzony, stanowiący integralną część strony internetowej bądź osobną witrynę […]
Czytaj dalej...Audyt SEO jest to działanie, którego celem jest zebranie wskazówek i uwag, mających poprawić funkcjonowanie strony internetowej. Jest to szczególnie przydatne w sytuacji, gdy strona nie ma zbyt wielu odwiedzin, lub gdy pojawiają się na niej błędy.
Czytaj dalej...Rich snippets to inaczej rozszerzone opisy stron internetowych, wyświetlane w wynikach Google. To element każdego wyniku wyszukiwania dla danej frazy, która znajduje się pomiędzy tytułem i adresem strony w kodzie strony.
Czytaj dalej...- Słownik webmastera
- Tagged with : Google
- Brak komentarzy
Czym są i jak działają lejki sprzedażowe?
- 15
- styczeń
Co to jest „lejek sprzedażowy”? Takim terminem określamy specyficzny proces, zachodzący pomiędzy pierwszym zetknięciem klienta z daną marką, a dokonaniem przez niego zakupu. Pytanie brzmi: czy ten proces w ogóle da się ująć w karby?
Czytaj dalej...Optymalizacja stron (wytyczne na 2019 rok)
- 07
- styczeń
Kategorie
Najnowsze komentarze
- Mike - Ruch w sieci przenosi się do mobile
- kasztan i bartek - Co to jest HTML?
- Marian - Co to jest HTML?
- Ciekawski - Co to jest HTML?
- beka - Co to jest HTML?