Audyt SEO jest to działanie, którego celem jest zebranie wskazówek i uwag, mających poprawić funkcjonowanie strony internetowej. Jest to szczególnie przydatne w sytuacji, gdy strona nie ma zbyt wielu odwiedzin, lub gdy pojawiają się na niej błędy.
Czytaj dalej...Czym są i jak działają lejki sprzedażowe?
- 15
- styczeń
Co to jest „lejek sprzedażowy”? Takim terminem określamy specyficzny proces, zachodzący pomiędzy pierwszym zetknięciem klienta z daną marką, a dokonaniem przez niego zakupu. Pytanie brzmi: czy ten proces w ogóle da się ująć w karby?
Czytaj dalej...Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych weszło w życie 25 maja tego roku. Ma na celu zwiększenie ochrony danych osobowych przez podmioty, które takie dane gromadzą i przetwarzają.
Czytaj dalej...Optymalizacja ścieżki zakupowej w ecommerce
- 03
- sierpień
Sprzedaż internetowa rozwija się w Polsce w dynamicznym tempie. Z każdym rokiem zwiększa się liczba klientów sklepów online. Jednak duża część z odwiedzających taką stronę ostatecznie nie dokonana zakupu, albo dokona go w sklepie stacjonarnym. Aby unikać takich sytuacji, a z odwiedzających zrobić lojalnych klientów, należy wytyczyć właściwą ścieżkę zakupową.
Czytaj dalej...Live-chat – jak i po co?
- 20
- kwiecień
Wśród posiadaczy sklepów internetowych czy serwisów usługowych ostatnio coraz popularniejsze w kontaktach użytkownik-firma stają się najnowsze formy komunikacji z klientami, m.in. live chaty. Czy warto je zaimplementować na własnej stronie?
Czytaj dalej...Jak sobie radzić z adblockami?
- 26
- wrzesień
Nikt z nas nie lubi nachalnych reklam, dlatego coraz więcej osób korzysta z możliwości ich blokowania, jakie dają programy typu Adblock. Niestety z tego rozwiązania nie są zadowoleni właściciele stron internetowych, dla których reklamy stanowią jedno z głównych źródeł dochodu.
Czytaj dalej...Czy warto przejść z HTTP na HTTPS?
- 09
- czerwiec
Prowadzenie strony internetowej wymaga dbałości o wiele elementów – wygląd, przejrzystość, czy pozycję wyszukiwania w wyszukiwarce. Nie można przy tym zapominać o bezpieczeństwie użytkowników, którzy przeglądając witrynę zostawiają na niej wiele swoich śladów, które mogą zostać wychwycone i wykorzystane przez osoby nieuprawnione.
Czytaj dalej...Pliki cookies a prawo
- 01
- marzec
Piki cookies są to niewielkie pliki tekstowe, wysyłane do przeglądarki przez serwis internetowy. Następnie są odsyłane przez przeglądarkę z powrotem do tego serwisu, dzieje się tak przy każdym kolejnym wejściu na witrynę. Pozwala to na zapamiętanie pewnych danych, które umożliwiają odwiedzanie stron bez konieczności logowania za każdym razem. Pliki te mogą jednak mieć dużo szerszą […]
Czytaj dalej...Czy marketing treści może zastąpić pozycjonowanie?
- 07
- październik
Marketing treści i pozycjonowanie to, na pozór, dwa odrębne światy: jakość kontra ilość. W dobie stale aktualizowanych algorytmów wyszukiwarek, mogłoby się wydawać, że jakość wygra z ilością. Jednak czy to możliwe, by marketing treści istniał bez pozycjonowania?
Czytaj dalej...Teksty sprzedażowe – krótkie czy długie?
- 26
- sierpień
Zarówno długie, jak i krótkie teksty sprzedażowe mają swoich zwolenników. Nie ma reguły na idealne zoptymalizowanie długości tekstu marketingowego, aby spełniał on swoją funkcję sprzedażową. Zanim zacznie się tworzyć treść reklamową należy wziąć pod uwagę takie czynniki jak: grupa docelowa, cel reklamy, typ produktu oraz jego cena, miejsce pojawienia się reklamy, konkurencja i typ reklamodawcy.
Czytaj dalej...Kategorie
Najnowsze komentarze
- Mike - Ruch w sieci przenosi się do mobile
- kasztan i bartek - Co to jest HTML?
- Marian - Co to jest HTML?
- Ciekawski - Co to jest HTML?
- beka - Co to jest HTML?