Czy Facebook i Google stworzyły monopol?
- 08
- listopad
Jakiś czas temu Google pozbyło się swojego oficjalnego hasła “Don’t be evil” (“Nie badź zły”), które towarzyszyło mu przez lata, nadając firmie charakter idealistycznego, technologicznego giganta. Z kolei Facebook przyzwyczaił nas do moderowania treści w taki sposób, aby budować nam pozytywny obraz świata – wszelkie odstępstwa od tego mogą się spotkać z ostrzeżeniem lub nawet […]
Czytaj dalej...- Aktualności
- Tagged with : Facebook, Google
- Brak komentarzy
Jak znaleźć dobrego copywritera?
- 27
- wrzesień
“Content is king” – to hasło, które przez długi czas było rzucane przez specjalistów od SEO jako żart. Stopniowo niepostrzeżenie traciło to charakter żartu, aż w końcu, obecnie, okazuje się, iż deklaracje Google’a były prawdziwe – to treści odgrywają kluczową rolą w tworzeniu stabilnej pozycji strony w wynikach wyszukiwania. Do tworzenia dobrych treści potrzebujesz dobrego […]
Czytaj dalej...Wysoka pozycja w wynikach wyszukiwania jest kluczowa dla każdego, kto prowadzi biznes. Niezależnie od tego, czy prowadzimy stronę, sklep czy próbujemy pozyskać nowych klientów przez internet, jest to szalenie ważne. Im wyższa pozycja na liście wyników, tym więcej kliknięć. Więcej odwiedzin oznacza z kolei lepsze efekty biznesowe i wyższą sprzedaż. Zwłaszcza w przypadku najpopularniejszych haseł […]
Czytaj dalej...Reklama w internecie bez cookies
- 16
- sierpień
Pliki cookies, które umożliwiają stronom internetowym zapamiętywanie informacji o użytkowniku, stanowią podstawę działań marketingowych w sieci. Google zapowiedział, że od roku 2022 w ramach inicjatywy Privacy Sandbox, zamierza wzmocnić ochronę prywatności w sieci poprzez wycofanie plików cookies. Zmiana ta niewątpliwie będzie miała duży wpływ na sposób prowadzenia działań reklamowych w Internecie.
Czytaj dalej...Najlepsze alternatywy dla WordPressa
- 28
- lipiec
WordPress jest najpopularniejszym systemem stworzonym do zarządzania stronami internetowymi, który według najnowszych danych obsługuje 36% stron www. na świecie. Choć platforma reklamuje się jako bezpłatna, przy bardziej zaawansowanych funkcjach i narzędziach trzeba liczyć się z opłatami, którą są osobno naliczanie dla każdej z obsługiwanej witryny. Z tego względu wielu właścicieli stron szuka alternatywnych oprogramowań. Co […]
Czytaj dalej...- Aspekty techniczne, Tworzenie stron internetowych
- Tagged with : CMS, WordPress
- Brak komentarzy
Storytelling w biznesie
- 05
- lipiec
Mimo że opowiadanie historii jest sztuką, na stałe wpisało się także w działalność marketingową. Storytelling coraz częściej traktowany jest jako metoda sprzedażowa i element budowania strategii marek.
Czytaj dalej...Jak pisać artykuły pod SEO?
- 14
- maj
Content marketing w zakresie treści to zazwyczaj specyficzne połączenie umiejętności zrozumiałego i poprawnego pisania z dostosowywaniem treści pod (nieoficjalne) wymogi wyszukiwarki. Są oczywiście działania, które nie zważają na SEO, bo opierają dystrybucję na innych kanałach, jednak w tym artykule skupimy się na tym, jak pisać, żeby teksty były widoczne wysoko w wynikach wyszukiwania.
Czytaj dalej...Istnieje wiele parametrów, które pozwalają zbadać widoczność strony internetowej, wyciągać wnioski i ulepszać ją. Wszystkie je zbiera i w czytelny sposób przedstawia narzędzie od Google, czyli Google Analytics. Jak je wykorzystać przy tworzeniu i prowadzeniu strony internetowej?
Czytaj dalej...- Aspekty techniczne, Tworzenie stron internetowych
- Tagged with : Google
- Brak komentarzy
Wdrożenie powiadomień PUSH na stronie
- 31
- marzec
Ponad 29% użytkowników internetu dokonuje zakupu pod wpływem impulsu – wynika z danych Push-ad.com. Cały czas problemem e-commerce są porzucone koszyki, a wprowadzenie powiadomień push na stronie to jeden ze sposobów zachęcenia użytkowników do zakupów i podniesienia konwersji. Jak je wdrożyć na swojej witrynie?
Czytaj dalej...Marketing treści stał się jedną z podstawowych form promowania firm w internecie. To, co jeszcze kilka lat temu wydawało się jedynie opcją do rozważenia, teraz jest żelaznym standardem w działaniach marketingowych online każdego podmiotu. Mówi się, że bloga i social media powinien posiadać każdy, a posiadanie tych kanałów rodzi zapotrzebowanie na treści. Czy można je […]
Czytaj dalej...Kategorie
Najnowsze komentarze
- Mike - Ruch w sieci przenosi się do mobile
- kasztan i bartek - Co to jest HTML?
- Marian - Co to jest HTML?
- Ciekawski - Co to jest HTML?
- beka - Co to jest HTML?