Wszystkie artykuły » ArtykułyPage 3

Jak zrobić dobry landing page?

Post Image

Jeśli użytkownik kliknie w reklamę, to wyświetli mu się strona docelowa tzw. landing page. W odróżnieniu od innych stron internetowych, landing page związany jest z jedną wartością. Wielu specjalistów jest zdania, że jest on dużo lepszy niż klasyczna strona internetowa. W większym stopniu skupia uwagę użytkowników, niejako zmuszając ich do zrobienia konkretnej akcji. Poza tym […]

Czytaj dalej...

Co to jest Web 2.0?

Web 2.0, określane jako „druga generacja Internetu”, charakteryzuje nowy sposób korzystania z sieci – obejmuje serwisy internetowe powstające po 2001 roku, wykorzystujące treści generowane i/lub współtworzone przez ich użytkowników. Poprzez wykorzystanie kanałów RSS i Atom oraz nowych technik, takich jak: XHTML, SOAP, AJAX, XUL i RDF umożliwia tworzenie i swobodną wymianę informacji.

Czytaj dalej...

Co to jest HTTPS?

HTTPS (and. Hypertext Transfer Protocol Secure) jest szyfrowaną odmianą protokołu HTTP. Komunikacja nie odbywa się tutaj na zasadzie klient-serwer (spotykana np. w serwerach poczty elektronicznej), a na zasadzie szyfrowanego protokołu SSL, dzięki któremu nie ma możliwości przejęcia czy zmiany danych przesyłanych w ramach tego połączenia. Sam protokół SSL został stworzony w 1994 roku przez firmę […]

Czytaj dalej...

Jak napisać angażujący tekst?

Post Image

W dzisiejszych czasach, rozmaite kampanie reklamowe przeprowadzane są co raz częściej, równolegle do tradycyjnych form reklamy. Prezentowane w sieci treści, właściwie z dnia na dzień, zyskują coraz większą liczbę odbiorców, wśród których znajdują się potencjalni klienci oferowanych przez poszczególne firmy produktów lub usług. Marketing internetowy ma za zadanie zidentyfikować i odpowiedzieć na ich potrzeby za […]

Czytaj dalej...

Jakie zmiany wprowadził Google Koliber?

Post Image

Aktualizacja algorytmu wyszukiwarki Google, obowiązująca pod wdzięczną nazwą Koliber (Hummingbird), jest dla wielu użytkowników wyszukiwarki praktycznie niezauważalna. Mimo to, zmiany wprowadzone przez Kolibra są szeroko dyskutowane, szczególnie przez specjalistów SEO.

Czytaj dalej...

Teksty sprzedażowe – krótkie czy długie?

Post Image

Zarówno długie, jak i krótkie teksty sprzedażowe mają swoich zwolenników. Nie ma reguły na idealne zoptymalizowanie długości tekstu marketingowego, aby spełniał on swoją funkcję sprzedażową. Zanim zacznie się tworzyć treść reklamową należy wziąć pod uwagę takie czynniki jak: grupa docelowa, cel reklamy, typ produktu oraz jego cena, miejsce pojawienia się reklamy, konkurencja i typ reklamodawcy.

Czytaj dalej...

Co to jest remarketing?

Remarketing, określany również jako reklama powracająca (śledząca), pozwala na ponowne dotarcie do użytkowników danej witryny, w momencie odwiedzania przez nich innych stron internetowych lub korzystania z wyszukiwarki Google – zwiększa w ten sposób prawdopodobieństwo ich powrotu, na przykład do naszego sklepu internetowego i dokonania zakupu.

Czytaj dalej...

Co to są cookies?

Cookies, czyli popularne ciasteczka, są niewielkimi plikami tekstowymi wysyłanymi przez oglądane przez nas strony internetowe do używanej przeglądarki internetowej, a następnie przesyłane ponownie na dany serwis WWW w momencie odwiedzin. Używane są do utrzymywania tzw. sesji, czyli zapamiętywanych przez jakiś czas szczegółów odnośnie połączenia. Warto podkreślić, iż cookies nie służą identyfikacji użytkownika, a jedynie danych […]

Czytaj dalej...

Jak stworzyć zaplecze SEO?

Post Image

Wzrost ilości firm reklamujących swoje usługi oraz produkty w sieci jest bardzo znaczący. Dziś każde przedsiębiorstwo działające nawet na rynku lokalnym posiada zazwyczaj własną stronę internetową. Natłok informacji sprawia, że nasze własne portale internetową mogą znaleźć się na niekorzystnej, dalszej pozycji i być często pomijane przez użytkowników. Zadania nie ułatwiają także internetowi giganci posiadający niekiedy […]

Czytaj dalej...

Co to jest dynamiczny URL?

Dynamiczny adres URL jest to adres powstający w chwili przeglądania przez użytkownika stron WWW, przy czym nie jest on faktycznym adresem odnoszącym się do np. rzeczywistego pliku *.html. Zwykle w dynamicznych adresach URL można spotkać takie znaki jak „ ? „ lub „ = „ czy „ & „. Przykładem adresu fizycznego, czyli rzeczywistego, jest […]

Czytaj dalej...