Wszystkie artykuły » ArtykułyPage 3

Co to są generatory treści?

Generatory treści (inaczej zwane mieszarkami lub synomizatorami) to skrypty, które na podstawie gotowego artykułu mogą wygenerować unikalne treści.

Czytaj dalej...

Co to jest content marketing (marketing treści)?

Content marketing (tzw. marketing treści) to działania zmierzające do tworzenia i rozpowszechniania atrakcyjnych, pożądanych treści zorientowanych na ściśle określonego odbiorcę w sieci internetowej. Ich celem jest nie tylko pozyskanie lojalnego klienta, ale też nawiązanie z nim długotrwałej relacji, przewidującej zaangażowanie obu stron.

Czytaj dalej...

Co to jest PageRank?

PageRank to matematyczny algorytm wykorzystywany przez wyszukiwarkę w celu ustalenia kolejności stron w przedstawionych użytkownikowi wynikach wyszukiwania.

Czytaj dalej...

Jak optymalizować strony responsywne?

Post Image

Strony responsywne są to takie witryny, które przystosowano do wielu urządzeń typu komputery PC, tablety czy smartfony. Sama responsywność uzyskiwana jest dzięki przystosowaniu układu strony WWW oraz optymalizacji jej grafiki do różnorodnych wymiarów ekranów, na których witryna ma być prezentowana. Tego rodzaju optymalizacja często dotyczy również skryptów zastosowanych w witrynie. Co jeszcze ukrywa się pod […]

Czytaj dalej...

Jak zrobić dobry landing page?

Post Image

Jeśli użytkownik kliknie w reklamę, to wyświetli mu się strona docelowa tzw. landing page. W odróżnieniu od innych stron internetowych, landing page związany jest z jedną wartością. Wielu specjalistów jest zdania, że jest on dużo lepszy niż klasyczna strona internetowa. W większym stopniu skupia uwagę użytkowników, niejako zmuszając ich do zrobienia konkretnej akcji. Poza tym […]

Czytaj dalej...

Co to jest Web 2.0?

Web 2.0, określane jako „druga generacja Internetu”, charakteryzuje nowy sposób korzystania z sieci – obejmuje serwisy internetowe powstające po 2001 roku, wykorzystujące treści generowane i/lub współtworzone przez ich użytkowników. Poprzez wykorzystanie kanałów RSS i Atom oraz nowych technik, takich jak: XHTML, SOAP, AJAX, XUL i RDF umożliwia tworzenie i swobodną wymianę informacji.

Czytaj dalej...

Co to jest HTTPS?

HTTPS (and. Hypertext Transfer Protocol Secure) jest szyfrowaną odmianą protokołu HTTP. Komunikacja nie odbywa się tutaj na zasadzie klient-serwer (spotykana np. w serwerach poczty elektronicznej), a na zasadzie szyfrowanego protokołu SSL, dzięki któremu nie ma możliwości przejęcia czy zmiany danych przesyłanych w ramach tego połączenia. Sam protokół SSL został stworzony w 1994 roku przez firmę […]

Czytaj dalej...

Jak napisać angażujący tekst?

Post Image

W dzisiejszych czasach, rozmaite kampanie reklamowe przeprowadzane są co raz częściej, równolegle do tradycyjnych form reklamy. Prezentowane w sieci treści, właściwie z dnia na dzień, zyskują coraz większą liczbę odbiorców, wśród których znajdują się potencjalni klienci oferowanych przez poszczególne firmy produktów lub usług. Marketing internetowy ma za zadanie zidentyfikować i odpowiedzieć na ich potrzeby za […]

Czytaj dalej...

Jakie zmiany wprowadził Google Koliber?

Post Image

Aktualizacja algorytmu wyszukiwarki Google, obowiązująca pod wdzięczną nazwą Koliber (Hummingbird), jest dla wielu użytkowników wyszukiwarki praktycznie niezauważalna. Mimo to, zmiany wprowadzone przez Kolibra są szeroko dyskutowane, szczególnie przez specjalistów SEO.

Czytaj dalej...

Teksty sprzedażowe – krótkie czy długie?

Post Image

Zarówno długie, jak i krótkie teksty sprzedażowe mają swoich zwolenników. Nie ma reguły na idealne zoptymalizowanie długości tekstu marketingowego, aby spełniał on swoją funkcję sprzedażową. Zanim zacznie się tworzyć treść reklamową należy wziąć pod uwagę takie czynniki jak: grupa docelowa, cel reklamy, typ produktu oraz jego cena, miejsce pojawienia się reklamy, konkurencja i typ reklamodawcy.

Czytaj dalej...