Wszystkie artykuły » ArtykułyPage 2

Rich snippets

Rich snippets to inaczej rozszerzone opisy stron internetowych, wyświetlane w wynikach Google. To element każdego wyniku wyszukiwania dla danej frazy, która znajduje się pomiędzy tytułem i adresem strony w kodzie strony.

Czytaj dalej...

Czym są i jak działają lejki sprzedażowe?

Post Image

Co to jest „lejek sprzedażowy”? Takim terminem określamy specyficzny proces, zachodzący pomiędzy pierwszym zetknięciem klienta z daną marką, a dokonaniem przez niego zakupu. Pytanie brzmi: czy ten proces w ogóle da się ująć w karby?

Czytaj dalej...

Optymalizacja stron (wytyczne na 2019 rok)

Post Image

Jakie trendy w optymalizacji stron będą obowiązywać w 2019 roku?

Czytaj dalej...

Marketing w TikTok (musical.ly)

Post Image

Serwis musical.ly, będący chińską platformą służącą do prezentacji krótkich filmików muzycznych z wideo, stał się niedawno częścią platformy społecznościowej Tik Tok. Chińska firma Bytedance Technology kupiła musical.ly w grudniu ubiegłego roku za okrągłą sumę miliarda dolarów.

Czytaj dalej...

Katalogi stron – czy jeszcze warto?

Post Image

Katalog stron www to zbiór stron internetowych, pogrupowanych pod względem tematyki. Istnieją katalogi darmowe oraz płatne. O przyjęciu jakiejś strony do katalogu decyduje jego moderator, przy czym w przypadku katalogów płatnych opłata uiszczana jest jeszcze zanim otrzymamy decyzję, która nie zawsze musi być pozytywna.

Czytaj dalej...

Konsekwencje niedopełnienia RODO na stronie internetowej

Post Image

Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych weszło w życie 25 maja tego roku. Ma na celu zwiększenie ochrony danych osobowych przez podmioty, które takie dane gromadzą i przetwarzają.

Czytaj dalej...

Optymalizacja ścieżki zakupowej w ecommerce

Post Image

Sprzedaż internetowa rozwija się w Polsce w dynamicznym tempie. Z każdym rokiem zwiększa się liczba klientów sklepów online. Jednak duża część z odwiedzających taką stronę ostatecznie nie dokonana zakupu, albo dokona go w sklepie stacjonarnym. Aby unikać takich sytuacji, a z odwiedzających zrobić lojalnych klientów, należy wytyczyć właściwą ścieżkę zakupową.

Czytaj dalej...

ACTA 2 – co ma regulować?

Post Image

Dyrektywa o prawach autorskich, nazywana ACTA 2, została kilka dni temu odrzucona przez Parlament Europejski. Póki co dokument nie wejdzie więc w życie. Co spowodowało, że obawiano się, że spowoduje ona wprowadzenie cenzury w Internecie?

Czytaj dalej...

Co to jest RODO?

Post Image

RODO to Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych, które weszło w życie 25 maja tego roku. Do polskiego porządku prawnego weszło na mocy unijnych wytycznych, a jego celem jest zwiększenie ochrony prywatności osób udostępniających swoje dane osobowe różnym podmiotom.

Czytaj dalej...

Marketing automation

Marketing automation (inaczej automatyzacja marketingu) to prowadzenie działań marketingowych z wykorzystaniem specjalnego, dedykowanego oprogramowania oraz narzędzi przeznaczonych do zbierania i przetwarzania informacji na temat klientów, wspierających analizę danych, planowanie publikacji contentu i automatyzacji interakcji z odbiorcami, dzięki czemu przyczynia się do udoskonalania procesów sprzedażowych, content marketingowych i reklamowych. Jednak jej głównym celem jest przede wszystkim […]

Czytaj dalej...